24

445 3 0
                                    

*POV Luna*
De ouders van Pablo komen ons ophalen om 17.45u. We hebben dus nog een uur en 3 kwartier. 'Ik ga alvast kijken wat ik kan gaan aantrekken,' zeg ik tegen Pablo en ik loop naar de slaapkamer.
Ik sta denkend voor de kledingkast. 'Wat moet ik in hemelsnaam aantrekken?!' vraag ik me af. Ik pak een paar jurkjes en ik hou ze voor me en dan kijk ik in de spiegel.

Na een kwartier komt Pablo naar boven. 'Jesus, wat een bende hier,' zegt hij terwijl hij rond kijkt. 'Hahaha, sorry, ik ruim het zometeen op,' lach ik, 'zodra ik weet wat ik aantrek'. Pablo moet lachen.
'Is dit goed?' vraag ik na een kwartier met een jurkje voor me. 'Het gaat je prachtig staan, mi amor,' zegt hij en ik voel dat ik bloos. 'Bloos je nou?' vraagt hij en ik schud nee. 'Jawel,' zegt hij en loopt naar me toe. Hij zoent me lang en ik voel z'n zachte lippen op die van mij. Uiteindelijk laten we los en onze voorhoofden steunen op elkaar. We laten na 5 minuten onze voorhoofden niet meer op elkaar steunen en ik hou het jurkje voor me in de spiegel. 'Twijfel nou niet, trek het aan, het staat je sowieso beeldig,' zegt hij en geeft me een zoen op m'n wang en loopt zelf naar de kledingkast. 'Fuck it, ik trek het gewoon aan,' zeg ik en ik zie dat Pablo glimlacht. Ik loop naar de badkamer en trek het jurkje aan. Ik doe nog wat make-up op, sieraden aan en ik doe een luchtje op.

(Dit heeft Luna aan met zwarte sneakers)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Dit heeft Luna aan met zwarte sneakers)

Pablo komt de badkamer ingelopen. Hij staart naar me. 'Is het mooi?' vraag ik onzeker. 'Ja, echt prachtig, niet normaal,' zegt hij. Ik glimlach. Hij komt naar me toe gelopen en ik neem z'n gezicht vast en we zoenen. 'Nog een half uur en dan zijn m'n ouders hier,' zegt hij. 'Weet je al wat je aan gaat trekken?' vraag ik en hij schud nee. 'Urg kom, ik help wel mee uitzoeken,' zeg ik en ik neem z'n hand vast en ik sleur hem mee naar de slaapkamer. Ik neem wat kledingstukken en ik hou hem voor Pablo. Uiteindelijk heb ik een outfit voor hem gekozen.

(Dit heeft Pablo aan en hij neemt nog een zwart jasje mee)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Dit heeft Pablo aan en hij neemt nog een zwart jasje mee)

Ik doe nog wat spulletjes in m'n handtas. Bijvoorbeeld een luchtje, wat geld, m'n identiteitskaart en m'n telefoon. Ik wil een foto maken in de spiegel maar dan komt Pablo. 'Mag ik mee op de foto?' vraagt hij en ik knik. Hij knuffelt me langs achter en ik neem de foto. 'Awhhh die is zo cute,' zeg ik en hij lacht. Ik vergat dat ik de foto die Pablo van mij en Gloria had getrokken nog op insta moest zetten dus ik doe dat nu.

@luna.garcía

(Links is Gloria, rechts Luna)liked by @pablogavi, @fcbarcelona, @fcbfemeni, @pedri, @gloria

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Links is Gloria, rechts Luna)
liked by @pablogavi, @fcbarcelona, @fcbfemeni, @pedri, @gloria.rojas
tagged: @gloria.rojas

Eventjes later staan de ouders van Pablo voor de deur. 'Heyyy!' zegt Pablo vrolijk en hij knuffelt zijn ouders. 'Komt Aurora?' vraag hij en zijn ouders schudden nee. 'Niet zo verlegen, Luna,' zegt zijn moeder tegen me en ze knuffelt me. Zijn vader schudt handen met me. Ik doe de deur op slot en ik doe de sleutel in m'n tasje. We stappen met z'n alle de auto in en rijden naar een klein, gezellig restaurantje midden in Barcelona. 'Wat gezellig hier,' zeg ik en iedereen is ermee akkoord. We krijgen onze tafel toegewezen en we gaan zitten. Ik zit over de moeder van Pablo. Zijn vader zit naast z'n moeder en Pablo zit naast mij. Z'n moeder en ik komen wel goed overeen met elkaar en daar ben ik blij mee. Alleen z'n vader, tja, hij heeft me wel goedgekeurd enzo maar... toch daar nog een beetje onzeker over. 'Luna, gefeliciteerd met je winst vandaag. 1-0,' zegt z'n moeder tegen me. 'Danku, maar Valencia was echt goed,' zeg ik en zijn moeder vindt van niet. 'Jullie zijn beter, en jullie weten dat,' zegt ze aanmoedigend. 'Ah ik wou nog zeggen dat je er beeldig uitziet!' zegt z'n moeder met een grote lach. Ik wil iets zeggen, maar Pablo is me voor. 'Zie je? Ik zei toch dat je dat moest aantrekken,' zegt ie, 'ze was wat onzeker met wat ze moest aandoen.' Ik denk dat het misschien beter was dat hij dat niet zei, maar ja. Ik glimlach. 'Maar jullie zien er ook prachtig uit, hoor,' zeg ik terug. Zn ouders waren echt mooi gekleed.

We lachen nog wat en natuurlijk eten we ook.
Na een tijd beslissen we om te betalen. 'Wij betalen wel,' zeggen z'n ouders. 'Neenee, wij betalen,' zeggen Pablo en ik in koor. 'Neenee, het was ons idee om te gaan uiteten, dus wij betalen,' zegt z'n moeder. Voor we iets kunnen zeggen, doet z'n moeder al teken dat ze wilt betalen. Ze betaalt en we lopen het restaurantje uit. 'Volgende keer betalen wij,' zegt Pablo. Zijn ouders willen echt niet dat wij betalen. Best schattig eigenlijk. Ze brengen ons naar huis.
'Gracias voor het eten, ik vond het echt gezellig, tot de volgende keer,' zeg ik tegen z'n ouders. 'Vond ik ook, tot de volgende keer,' zegt z'n moeder terug en ze draait om om een knuffel te geven. Ik schud handen met z'n vader en we stappen de auto uit. Ik doe de deur los en we lopen naar binnen.

'Ik heb toch echt geluk,' zeg Pablo opeens als ik mijn schoenen uit doe en hij erop staat te kijken. 'Huh?' vraag ik. 'Ik heb toch echt geluk met jou,' zegt hij met een lach en hij komt naar me toe. Hij neemt m'n heupen vast en ik leg m'n armen rond z'n nek. 'Je bent echt te lief hè,' zeg ik terwijl ik in z'n mooie ogen kijk. Hij zoent me. Ik geniet hier zo van. Hij laat los en ik moet lachen. Hij neemt z'n telefoon en zet wat muziek op. Ik moet lachen. 'Wil je dansen?' vraagt ie en ik knik.
Na een tijdje leg ik m'n hoofd op z'n schouder en hij neemt me goed vast. We stoppen met dansen, want als we zo gaan dansen wordt het nog al onhandig. Ik wil echt nergens anders zijn dan bij hem, in z'n armen.

Ik word moe en Pablo heeft dat door. We lopen naar boven en kleden ons om. 'Wil je nog een serie kijken?' vraagt hij terwijl we op bed liggen. Ik knik. We kijken Wednesday verder. Na half uur voel ik m'n ogen zwaar worden dus ik sluit ze. Nog geen 10 minuten later slaap ik.

Berichtje!! 7,03K reads?! Jullie zijn amazing! Nooit gedacht dat ik zoveel lezers zou kunnen hebben. Dankje dankje dankje!

Als je denkt dat het minder leuk aan het worden is, er komen nog leuke dingen aan!

Love you all 🫶🏼

Pablo Gavi and I (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu