*Volgende ochtend- POV Pablo*
Mijn wekker gaat al om 9u. Ik zet hem snel uit zodat Luna nog wat langer kan slapen, maar ik hoor haar al wat geluiden maken. 'Slaap maar lekker verder, ik ben rond de middag terug,' zeg ik en ik geef dr nog een zoen. Ik neem m'n kleren, stop ze in m'n zak en loop naar de badkamer. Ik kleed me daar eerst in gewone kleren aan en ik maak ontbijt voor mezelf. Ik neem m'n vitamines in en ik schrijf op een papiertje dat ik ze heb ingenomen en ik leg het papiertje op het aanrecht. Paar minuten later staat Pedro voor de deur en we gaan naar de training en het medisch onderzoek.*POV Luna*
Pablo is er al vandoor. Ik neem m'n kleding en ik ga naar de badkamer en kleed me daar om. Ik loop daarna naar de keuken. Ik zie dat er een papiertje daar ligt. 'Ik heb m'n vitamines genomen, schat! Maak je geen zorgen,' staat er op. Ik glimlach ervan. Ik maak ontbijt voor me en ik neem ook m'n vitamines. Tijdens het ontbijt neem ik m'n telefoon erbij. Ik krijg een appje van Gloria.G: Straks om 19u training, niet vergeten!
L: shit! thanks om me te waarschuwen, was al vergeten!
G: ik haal je op om 18u
L: Top! Is het eigenlijk nog verstandig om te gaan sporten?
G: Uhh geen idee maar als gaat, ga ik mee!
L: oké om 11u hier, dan gaan we samen
G: auto of fiets?
L: auto hahah 🤭
G: top!Wel gezellig dat er iemand meegaat sporten. Normaal ben ik alleen met muziek in, vind ik ook helemaal prima, maar met z'n tweeën is het altijd gezelliger. Ik app Pablo nog dat ik straks om 18u naar de training ga.
L: Schat, ik heb om 19u training, dus ik ben weg om 18u
Het gaat wel even duren voordat hij gaat reageren, besef ik me pas. Ja weet je, dan weet hij het. Ik app hem ook nog dat ik ga sporten met Gloria om 11u. Dan weet hij dat en dan schrikt hij niet als ik niet thuis ben.
*TIJDSKIP NAAR 11u*
Gloria staat al klaar op straat. Ik vul nog snel m'n flesje met water en dan ga ik naar der toe. 'Heyyy! Klaar voor?' vraag ik. 'Denk het wel, je doet toch niet te zware oefeningen hè?' vraagt ze. 'Ik heb vandaag wel full-body training, maar ik kan je makkelijkere oefeningen geven,' zeg ik. Ze knikt instemmend.
We zijn aangekomen bij de sportschool en we beginnen gelijk. Ik begin met push-ups, daarna jumping jacks, en nog wat andere oefeningen. Gloria kan de eerste paar nog meedoen, maar daarna geef ik haar makkelijkere oefeningen.Na een uur zijn we klaar en gaan we nog even stretchen, zodat we minder stijf gaan zijn morgen. 'Ik denk wel dat ik dit morgen voel!' zegt Gloria. 'De eerste keren zijn wel zwaar, maar daarna als je lichaam er al wat beter gewend aan is, ben je niet meer zo stijf,' zeg ik. We gaan na 15 minuten stretchen naar huis. 'Tot vanavond!' zegt ze en ik zeg het terug. Ik ga naar binnen. 'Pablo? Ben je thuis?' roep ik vragend door huis. Geen reactie... 'Pablo!' roep ik nog is. Weer geen reactie... Ik check zijn locatie en ik zie dat hij nog op de training is. Ik check m'n appjes nog en ik zie dat Pablo appte dat hij om 13.30u thuis is. Ik douche nog snel en ik wacht met lunchen tot hij thuis is.
'BEN THUIS!!' roept een bekende stem door het huis. Ik ren naar de deur. 'Hoe ging je training en je onderzoek?' vraag ik. 'Training ging goed, en onderzoek ook, ben fysiek helemaal goed voor het WK!' zegt hij blij. Ik reageer ook helemaal blij. Ik gun het hem zo hard. 'Gaan we lunchen?' vraagt hij en ik knik. 'Salade?' vraag ik en hij knikt.
De salades zijn klaar en ik geef het aan hem. 'Gracias!' zegt hij en ik leg z'n haar nog goed. Hij kijkt me aan met z'n prachtige ogen. Ik geef hem nog een zoen en daarna ga ik ook eten. 'Hoe ging eigenlijk het sporten?' vraagt ie opeens. 'Ja best goed, ik hoop dat m'n lichaam niet te vermoeid is voor vanavond,' zeg ik. 'Ah ja, je hebt training. Mag ik meekomen?' vraagt ie en ik knik. Hij wordt helemaal blij.
Een kwartier later zijn we allebei klaar met eten en liggen we op de bank. 'Wanneer is de eerste nationale training?' vraag ik. 'Overmorgen, ik heb best wel stress,' zegt ie. 'Komt goed, ik geloof je, mijn knapste voetballertje,' zeg ik lief. Hij bloost helemaal. 'Bloos je nou?' vraag ik met een lach. 'Nee hoor,' zegt ie. We lachen allebei en ik zoen hem. Hij begint me heftiger te zoenen. Ik ga op hem zitten en we zoenen gewoon door. 'Kan dit wel?' vraagt ie, 'straks is je lichaam nog vermoeiender dan nu'. Ik denk na. 'Uhmm misschien vanavond na de training doorgaan?' vraag ik met een grijns en hij knikt. 'Stad induiken? Of naar het strand?' vraagt ie. Ik wil eigenlijk naar de stad, dus we maken ons helemaal klaar om naar de stad te gaan. 'We moeten wel op tijd terug komen, rond een uur of 3 moeten we terug komen,' zeg ik en hij knikt.
We gaan lopend naar de stad, want het is niet zo ver. We lopen net de winkelstraat in en er komen gelijk al fans op ons af. Ze willen allemaal een foto, dus we nemen die snel en we gaan weer door. Ik sleur hem overal mee in. Eerst gaan we de Zara in. Ik vind daar 2 leuke topjes. En daarna gaan we naar de Nike-shop. Vorige keer had ik een kort broekje gekocht en nu koop ik gewone Nike sokken, want die van mij zijn opeens weg. Als laatste gaan we voor de grap de Barça-shop in. We spotten onze beide shirts. 'Ik wil die van jouw eigenlijk wel hoor,' zegt ie. Ik lach. 'Ik geef die aan jou als ik de jouwe krijg,' zeg ik. 'Ja dan kan je lang wachten,' zegt ie en we lachen allebei.
We hebben enorm veel fun, maar ik zie dat het al 14.50u is. 'Schat, gaan we naar huis?' vraag ik en hij knikt. We lopen weer naar huis toe.
JE LEEST
Pablo Gavi and I (DUTCH)
FanfictionHet gaat over Pablo Gavi die een grote kans krijgt bij zowel FC Barcelona en het Spaans elftal. Bij FC Barcelona ontmoet hij veel mensen. Zowel jongens als meisjes, mannen en vrouwen, ... Hij word in één klap zeer bekend. Maar er blijft 1 iemand doo...