Ma trezesc pe la 6,ce fac mereu la orele astea?Nu stiu nici eu.Ma duc la baie,fac un dus,imi aranjez parul,ma machiez,ma imbrac si cobor.Ma duc inaintea celorlati si imi fac ceva de mancare.In bucatarie,il vad pe Slendy care gatea de zor.
-Neata,Slendy!
-Neata,Annie.Vad ca teai imbracat frumos,ai ceva sa important sa ii zici lui Jeff?*si rade putin*
-Nu numai lui Jeff,la voi toti.
-LA MASAAA!!!
Primul coboara Jeff,si cand ma vede se uita la mine surprins.
-Ce te uiti asa?
-Nimic,nimic...doar ca arati bine!
-Mersi!
Coboara toti si ne asezam la masa.
-Deci,am ceva important sa va zic...
-Ce?*spun toti la unison*
-Pai vreau sa va zic adevarul despre mine.Jeff cand ai venit la mine si mai vazut cum miam omorat mama,defapt ea nu era prima mea victima...
-Deci vrei sa zici*nu apuce sa spuna tot si il intrerup*
-Da,la asta ma refeream,sunt criminala de la 10 ani,si pana acum am jucat teatru...
-Deci vrei sa zici ca nu esti suparata pe mine?*se baga repede Jack*
-Ba da,sunt,atunci eram serioasa,ai avut noroc ca in mana nu aveam un cutit!
-Annie...eu...nu stiu ce sa zic,parca te...
-Jeff,asta discutam in camera!
-Uuuu,Jeff sia tras gagica!
-Ben,daca iti dau o palma te trezesti in frigider!
-Periculoaso!*si incepe sa rada*
-Hai nu zau?*ii dau o palma de cade de pe scaun si da cu spatele de frigider*
-Chiar nu glumeai!
Toti de la masa incepu sa rada in hohote.Nu mai rezistam si am inceput si eu sa rad ca o nebuna.
Terminam de mancat,ne spalam farfuriile,si mergem spre camere.
-Annie,pot intra?
-Da.
-Vroiam sa iti spun ca...te iubesc si eu,dar cand am auzit ca si tu esti criminala de mica,nu stiam ce sa mai zic,pur si simplu am intepenit.Daca teai duce la un concurs de teatru,ai lua locul 1.
-Si eu simt la fel,te iubesc de cand eram mai mica si continui sa o fac,nu ma asteptam sa locuiesc chiar cu tine in casa,dar acum se pare ca si visele devin in realitate.
Se aproprie spre mine si ma saruta pasional,iar apoi se baga langa mine in pat,si se pune peste mine.
-Jeff,inca nu sunt pregatita...scuze.
-Ok...*fata de catelus plouat*sa ma anunti cand esti.
Nu suport sa il vad asa dar nu puteam sa o fac,nu sunt preagatita nici emotional si nici fizic nu cred.Il iubesc,dar nu am ce sa fac...
-COOOPPIII!!!VATI PREGATIT PENTRU SCOALA,MAI ESTE DOAR 1 SAPTAMANA DE VACANTA!!!PREGATITIVA RECHIZITELE,GHIOZDANELE SI ANNIE VINO PANA JOS!!
-Da Slendy?
-Team chemat ca sa iti dau cartile pentru scoala.
Se apleaca si ia dintrun dulapior un teanc de carti.
-Multumesc!
Ma duc in camera mea si ma uit pe cateva dintre carti:
SEXOLOGIE,ISTORIE,RELIGIE,GEOGRAFIE,bla bla bla.
Deja mam plictisit.Tip din camera ca sa ma auda toti:
-CINE VINE LA VANATOARE ??!!
Cand deschid usa il vad pe Ben,Jeff,Masy,Hoody si Jack.
-Ne vom impartii pe echipe:Ben cu Jack,Masky cu Hoody,si eu cu Jeff.
-Desigur,tu cu iubitelul tau...
-Problems Mother Fufu?(Cenzura)
Eu cu Jeff mergem spre o vila cu 1 etaj si partier.
-Eu ma duc la etaj,tu la partier.
-Haide maiii,iar la partier.
Intru pe geam si ma indrept spre prima victima.Ma uit la ea si imi dau seama ca este...o fosta cea mai buna prietena,care mia furat iubitul si dupa ma facut de ras in toate scoala,nu mai zic motivul pentru mie prea rusine.O tai la mana ca sa se trezeasca.
-Aaanniee?
-Nu,bunica,desigur ca sunt eu,doar nu vezi.
-Si ce cauti aici?
-Mai tii minte acum cam 2 ani?Am venit sa imi iau revansa.
-Stai,CE?Nu te cred.
Imi scot cutitul si il bag in piept,il rasucesc,ii tai mainile si picioarele si o las asa.
-Sweet dreams!
Jeff termina cu partierul si eu la etaj.Mai mergem si in alte case,si ne terminam treaba pe seara asta.Ajungem acasa si sunt asa de epuizata.Nu mam mai dus nici sa mananc si mam bagat direct in pat.
*In bucatarie*
-Slender,poti pregati un loc pentru mine si Annie,stii tu la ce ma refer...
-Desigur ca pot,dar nu stiu daca vreau.
-Hai ma Slendyyy!
-Bine,bine,doar sa nu ma mai inebunesti la cap!
-Nici eu nu mai vreau sa iau cina,ma duc sa ma intind in pat.
*Jeff POV*
Ma duc la Annie in camera si ma pun langa ea in pat,ii dau un "pupic de noapte buna"pe frunte.
-Noapte buna,iubi...
————————————————————————————————-
Buna!!!Ce facetiiii?
Sper sa va placa si ca nu vam plictisit,si scuzati-ma ca postez numai seara pe la 10...dar nu pot alt candva.
Byee!!:*