(In poza Zed)
Ma trezesc din vina lui Ahri,care tot imi dadea cu labuta in fata.
-Gata,mam trezit,inceteaza.
-Bine.
Ma dau jos din pat,ma duc la baie si imi fac rutina de dimineata,imi fac un dus.Ma imbrac dinou cu o bluzita dungata cu alb si mov,o fustita scurta mov si niste colanti dungati tot albi si mov(de acum asa se imbraca Annie,vreau sa semene cu cea din LOL).Ma duc jos la masa,si Slendy imi facuse in sfarsit dinou ceva mai normal.OMLETA!
-Slendy?
-Daa?
-De ce?
-De ce,ce?
-Pai de cand imi faci tu macare asa de "normala"?
-Pai...nu stiu.
-Sigur nu ai pus ceva in ea?
-Cum sa pun ceva?Annie,parca ai innebunit!
Iau o gura,si defapt era gustoasa!
-Cati unicorni ai omorat si ai pus in omleta asta?
-Cam 3.*spune el sarcastic,razand*
Termin de mancat si ma pun pe canapea,uitanduma la TV.Era liniste,putin cam prea liniste.Dintro data Masky,Hoody,Jeff,Ben si Jack cobora scarile de parca iar fi urmarit 3 unicorni cu lasere spatiale.
-Ce ati patin ma?
-Pai...da!
-Acum serios,ce naiba va apucat?Va urmaresc unicorni sau ce?
-Aseara ne jucam si nu stiu cum un cutit de al meu a ajuns in capul ursului lui Sally s-
-BAIETI!!VA OMOR!*striga Sally*
Eu fac o cusca de foc ca sa nu poate sa scape.
-Ahri?
-Da?
-Poti veni putin?
-Zi,ce vrei?
-Pai fai pe nebuni astia sa ii doara capul.
-Bine...
Il aud pe Masky si Jeff cum tipa de durere.
-Nu chiar asa de tare!
-Ups!*ras malefic*
Pe scari coboara Sally si arunca un cutit in umarul lui Jeff.
-AAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWW!
-Ahri,vi la o plimbare?Nu vreau sa vad cum isi iau astia baiate.
-Vreau sa vin si eu!
-Nu,stai acolo si plateste pentru ce ai facut,Ben!
Iesim din casa si ne plimbam prin padure.In timp ce vorbeam si ne plimbam,observ o vila,nu ma pot abtine sa nu ma duc in ea.
-Ma scuzi 2 minute?
-De ce?
-Ai sa vezi.
Intru pe geamul de la etaj si vad ca sunt doi copii cam de 13-14 ani.Ma duc la ei,imi maresc flacara si imi bag mana prin stomacul lor,dupa luandule inima.Cobor jos unde vad ca sunt parinti.Nu le fac nimic,dar in schimb dau foc la casa.Ies din ea,plina de sange,si Ahri se uita ciudat la mine.
-Ce?
-Tu tocmai ai...nu te stiam asa!
-Stiu,asa sunt eu acum si trebuie sa te obisnuiesti.*ras malefic*
-Eh,oricum...haide sa mergem.
Ne plimbam linistite,cand un shuriken trece pe langa capul meu,oprinduse in copacul din dreapta mea.
-Cee?
-A-Ahri?Annie?
-Cine esti?
-Sunt Zed,frate tau,nu ma mai stii?
-Niciodata nu am stiut de tine!
-Zed,aratate odata!
Dintro data o umbra apare in fata noastra,dupa dispare si in locui ei este Zed.Vine spre mine si vrea sa ma ia in brate,dar eu il imping.
-Annie..mia fost asa de dor de tine,nu team mai vazut de cand teai nascut!
-Deci cam cati ani ai?
-Pai...cam 170.
-170?*intreb eu cu Ahri in cor,mirate*
-Da...
Atunci ii inteleg durerea care o avea fiindca nu ma mai vazut de atata timp si ii sar eu in brate.
-Si...de ce ai venit tocmai acum?
-Am uitat de toate si de tot,am fost inchis in lumea umbrelor,si imediat ce am fost eliberat am venit aici,si team cautat aproape 2 ani!Acum team gasit si nu sti cat de bucuros sunt...stiu tot ce ti sa intamplat,mereu am fost in mintea ta.
-Off...acum putem sa mergem acasa?
-Bine...
Ne teleportam in fata casei si intram.
-Slendy?
-Zed!Amice,ce mai faci?
-Bine,tu?
-Stai ce?Voi-Waat?
-Mdea,eu cu Zed am fost cei mai buni prieteni pana cand a fost inchis in lumea umbrelor.
Jeff,Ben,Masky si Hoody se uitau ciudat la Zed.
-Salut Jeff,Masky,Hoody si Ben!
-De-De unde ne stii?
-Pai eu in tot timpul asta am fost in mintea lui Annie si am vazut tot ce sa intamplat!
-Aaa...*spune Jeff rusinat*
-De cand va cunoasteti voi doi?Tu cu Slendy?
-De can 50 de ani.
-Si tu aii-
-170 ani.
-Zed teas primi dar nu mai sunt locuri in casa.
-Nu am nevoie,am propria mea camera "portabila".
Atunci Zed face o gaura neagra in pamant.In ea se afla un pat,2 noptiere,un televizor urias.Peretii erau voptiti in negru si nu era nici o sursa de lumina.
-As vrea si eu o camera deasta!*Jeffrey unicornul*
-Acuma,Zed,vino putin sa vorbim.
Zed se duce in biroul lui Slendy iar eu ma asez pe canapea cu Ahri si Sally.
-Si maine incepe scoala...
-Ceeee?!Scoala?!
-Da...
-Ce scoala?
-Pai aici in padure avem o scoala a criminalilor...cred ca tu o sa stai singura acasa...
-Chiar toti din casa asta sunt criminali?
-Da...
-Pai atunci...o sa fiu si eu...
-Serios?
-Doar ca sa fiu aproape de tine...
Eu o imbratisez pe Ahri si raman asa.Dupa 15 minute simt cum ma ia somnul...
--------------------------------
Saaalutt!Ce facetiii?!
Muhahahah,vam lasat cu ochii in soare.SUNT PE LOCUL 2 LA POVESTI DE GROAZA!!!!!YEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYY!!!NU IMI VINE SA CRED!VA IUBEEEEEEEEEESCCCCCCCCC!
Oricum,sper sa va placa,urmatorul capitol mai tarziu...
Va recomand sa treceti pe la cartea "O Poveste Criminala[CreepyPasta Fanfiction]",mie chiar mia placut si sper si voua la fel.
Pana la capitolul urmator...Byeee!