*Annie POV*
In sfarsit,o dad Dumnezo,si mam trezit la 6.Ma duc la baie,fac un dus,imi fac rutina de dimineata si dupa ma imbrac cu un tricou alb,care scrie cu rosu "Born 2 Kill"si niste pantaloni scurti,tot albi.Ma duc jos unde il vad pe Slendy,in bucatarie,facand mancare.
-Neata,Slendy!
-Neata An!
-De ce faci asa de multa mancare,doar nu o veni acum 100 de invitati la ziua nu stiu cui,nu?
-Nu,dar fac mai multa acum,macar sa reziste 1 saptamana,ca sa imi iau de griji.
-Aham.
-Dupa ce termin mai am ceva de discutat cu tine.
-De bine sau de rau?
-De bine.
-Huh...
Urc scarile si ma duc in camera lui Jeff,care inca dormea.Ma uit la el,wow da ce patratele are si ce bine arata.Stau si ma holbez la el cam 15 minute si dupa se trezeste.
-An,ce naibi faci?
-Amm...nimic,am venit si eu.
-Stiu de ce ai venit,nu mai mintii.
-Ba nu stii!
-Ba da,ca sa te uiti la mine.Deci,iti place ce vezi?
Eu inrosesc si ma intorc si fug din camera.Jos ma astepta Slendy,ca de obicei,pe canapea,citind o carte.
-Despre ce vreai sa vorbim?
-Vino in biroul meu.
-Acum transformate in "fetita din tine"
-Da,si acum?
-Pai vreau sa iti mai zic ca mai ai putere,cea a focului.Si acel urs,defapt poti sa il transformi intrun urs,micut sau gigantic,depinde cum vrei tu.El este imun la foc,pentru ca este cam 50% facut din foc.
-Ohohohoho,cat am sa ma distrez cu asta.Acum invatama tot ce pot face!
*Jeff POV*
Ma dau jos din pat,fac un dus,rutina de dimineata si dupa ma imbrac,de parca nu ati stii,cu un tricou gri,un hanorac si o pereche de blugi negrii.Cand ma uit pe geam o vad pe Annie,cu un glob de foc sau ceva gen,si vro 2 copaci arsi,si pe Slender care o aplauda.Deschid geamul si strig:
-CE NAIBA FACI ACOLO ANNIE??
Ea se intoarce,se uita la mine,si dupa se teleporteaza in spatele meu.
-Buna,Jeff!
-Sari peste asta.
-Ok,asta este alta putere de a mea,controlul focului.Si el este Tibber,ursul meu.
Dintro data il arunca in sus,si din el iese un urs,micut,in flacari,dar care nu arde nimic.
-Ooooo,ce dragut!
-Jeff,sigur esti tu?Ai patit ceva,ai febra sau ce?
-Hei!Oi fii eu un criminal,dar am si eu inima!
-Da,da cum zici tu.Acuma ma duc la Sally sa ii arat.
Si dispare din fata mea,lasanduma cu ochii in soare.
*Annie POV*
Ma teleportez in camera la Sally,si o salut.
-Buna dimineata,Sally!
-Annie?