...ma izbeste de perete si imi zice:
-Sa nu crezi ca pleci asa usor!Nu ti se pare ca e cam timpul?
Eu rad amuzata si ma las pe mana lui.
-Dar stai putin,doar nu vrei sa f*ti o fata de 8 ani nu?(WTF!!)
Ma duc la baie,ma refac in mine de 17 ani si cand ies il vad pe Jeff,fara tricou.
Ma ia de mana si ma tranteste in pat.Ma saruta,coborand incet incet,pe fata,pe gat si cand ajunge la piept,imi arunca bluza de pe mine si continua.Nu am realizat de ce statea peste mine si nu facea nimic,cand defapt el incerca sa imi desfaca sutienul.
-Putin ajutor?
-Hahahah.
Imi desfac sutienul iar el il arunca intrun colt al camerei.Ma apuca de sani si incepe sa ma sarute dinou,coborand incet,incet,eu scancind din dinti.Ajunge la pantalani care imediat iam vazut pe jos.Eu inrosesc si ii pun picioarele in jurul taliei.Isi da si el jos pantaloni,dupa incepe sa ma sarute cu brutalitate,"animalic".In cam 5 minute sa saturat,si imi da si chilotii jos,urmand sa si dea si el.
-Jeff 2 chestii!
-Ce?
-Tine minte,eu nu am "experienta",si puneti "protectia".
-A,da scuzama.
Se da jos din pat,se uita putin prin noptiera si cam intrun minut gaseste "protectia".Sio pune si vine inapoi in pat.
-Esti pregatita?
-D-Da.
Apoi,usor intra in mine,eu scancind din dinti de dure,bagandui unghiile in spate(cred ca iam facut niste urme de zici ca a fost atacat de un urs).Usor,usor durerea se transforma in placere.El observa si incepe mai rapid.
Se tranteste pe spate,langa mine,gafaind,la fel si eu.
-Ai fost grozava,An!
Ma saruta pe frunte si dupa da sa se culce.
-Jeff?
-Da?
-Nu crezi ca ai uitat ceva?
-Nuuu...Aaaaa.
Jeff pune niste haine pe el,eu luandumi lenjeria de pe jos.
-Jeff,si pentru mine?Nu pot iesi asa ca sa imi iau haine!
-Ok.
Imi arunca un tricou,care imi vinea de zici ca era rochie.
-Mersi!
Ma pun in pat,Jeff luanduma in brate si sarutanduma.
-Noapte Buna,Jeffy!
-Tiam zis sa nu imi mai zici asa!
-Cui ii pasa,Jeffy?
-Ahhh,esti imposibila.Deasta te iubesc.Noapte Buna An!
----------------------------
Mdea.Se pare ca nu am fost asa de "pervers"dar macar am fost.Then Shut UP!
2 capitole?OMGG!!Unu care stau sa scriu 2 ore si unu care am stat 15 minute sa il fac la ce minte perversa am.De acum o sa fiu mai detaliat:))(Nu ma omorati)
Byee!Noapte Bunaa!!!!