Raspunsurile...

625 43 31
                                    

Saluuut!!Ce faceeetii?!

Eu in loc sa invat pentru teza la romana,stau si scriu...pentru ca va iubesc!!!

Oricum,am revenit cu un mini capitol inainte sa il fac pe cel "original".Multumesc mult celor care miati pus intrebari!



AndreiCoseraru intreaba:

1.Cati ani are Jeff,Annie,Masky,Hoodi,Slender,Sally si Jack?

Pai dupa cartea mea sunt asa:

Jeff-19(Annie a gresit varsta in primul capitol,daca va aduceti aminte ca a zis ca are 24)

Annie-8 si 17

Masky-18

Hoodi-18

Masky si Hoodi sunt frati gemeni.

Slender-471 si "Slender in versiunea om"-21

Sally-8 si 16

Jack-25


2.De ce nu devii mai pervers?

Sunt foarte pervers,inca nu ati vazut nimic,dar imi era asa de leneee sa ma complic.


3.Jeff cate cutite are in colectie?

Jeff are 4 cutite in colectie.


4.Care este cutitul preferat a lui Jeff?

Cutitul preferat a lui Jeff este Amanda,un cutit de 20 de cm,lama neagra cu (,) cranii albe pe ea si un maner foarte la indemana.


5.Annie de ce nu profita de puteri?

Pai ce ai vrea sa faca?Sa il faca pe Tibber de 20 metri si dupa sa distruga lumea?Neee.


6.De ce Masky si Hoodie parca sunt bibelouri?

Ei sunt mai mereu plecati,intre frati,la vanat,nu prea stau acasa,dar cand stau nu prea au chef de vorba.Daca vreti ii fac si pe ei sa se mai "bage in seama".


7.O sa le bagi si pe Jane si Alice?Daca da pune una dintre ele sa fie cu Ben iar pe cealalta cu Jack.

Pai daca nu ai citit bine Annie aproape a omorato pe Jane,dar nu stiu daca sa o bag inapoi sau sa o omor?

Si pe Alice am sa o bag,fiind iubita lui Ben.


8.Slender,care este numele tau adevarat?

Numele lui Slender adevarat este Andrew.

Slender:De ce nu mai lasat pe mine sa raspund?

Eu:Fiindca nu am vrut!

Slender:TE OMOR!

Eu:Nu ma sperii daca te faci triplu cat mine,tine minte,eu pot sa te sterg sau sa te omor cand vreau!

Slender:Bine sefu!

Eu:Asa te vreau!


VanessaTailey intreaba:

Este adevarat ca JEFF numit si "the killer" adica "criminalul"a existat?Dovezile sunt ca ar putea dar eu cred ca da.Cica ar fi fost ars dintr-o prostie a unor adolescenti sa taiat la gura(ca un personaj din Batman)si apoi pleoapele ca sa nu doarma nici o data.Cand omoara ultimul mesaj este "Go to sleep"adica"dute sa te culci".Dar...in fine intrebarea e A EXISTAT VREODATA ACEST CRIMINAL PE NUME JEFF?

Acum sincer,nu am chef de teorii si etc. dar am sa o fac.

Da,a existat si inca cred ca exista acest "Jeff The Killer".Este din America si locuieste intro padure la nu stiu ce cabana.De aici veni si ideea cu Slender,prieten cu Jeff si mai mult personaje.As fi dat si numele padurii dar am uitat cum se numea,si nici nu am mai gasit.

El devenise criminal de la varsta de 13 ani,cand un accident se intamplase in cartierul lor,atunci Jeff nu mai stiu ce patise.Jeff se certase cu un prieten de al lui,si Jane(Jane The Killer)sa bagat si ea si a sfarsit intrun spital.Acum haide ca intram si in povestea lui Jane.Dupa ce intrase in spital,Jeff ia dat un "cadou" care era un biletel care scria "Stii ce sa faci" si in acel cadou era o rochie neagra,o masca cu ceva peruca,si un cutit.Jane avea si ea fata arsa,si nici par nu mai avea,asta explicand ce era cu masca si cu peruca.Jane a jurat ca o sa se razbune,iar mesajul ei,inainte sa omoare pe cineva,era "Sweet Dreams!" sau mai scria pe peretele peretele oamenilor ucisi cu sangele lor "Dont go to sleep!You wont wake up!".Dupa ceva timp Jeff si Jane sau intalnit si Jane a incercat sa il omoare,dar Jeff era prea "experimentat",si ea sa dat batuta.In cam 1 luna se intalnesc dinou,Jeff spunandui ca o iubea foarte mult,mai ales ca a devenit ca el.

Mesajul "Go to sleep!",folosit de Jeff,nu stiu chiar asa multe sa zic despre el(Scuze...).Jane foloseste replica "Sweet dreams!"este ca o "continuare" a mesajului "Go to sleep!".

Viata lui Jeff a fost un calvar,noroc de prietenii lui care lau sustinut.El ar da timpul inapoi doar ca sa nu faca greseala de a fii criminal.Regreta fiecare moment,dar nu poate sa se opreasca din dorinta de razbunare.Prima data nu sa putut obisnui cu viata de criminal,fiind arestat de 2 ori.Abea dupa 2 ani a reusit sa se "obisnuiasca".Sa cunoscut cu Slender,asta fiind cea mai buna idee a lui.Usor,usor Jeff a gasit alti criminali,mutanduse cu el si cu Slender.Se spune ca oameni tot vin in padurea aia doar ca sa il vada pe Jeff,dar 50% dintre ei nu sau mai intors.

As mai fii stat ore si ore sa povestesc,dar dupa poate nu mai apuc sa scriu si celalat capitol.

Sper ca team lamurit:).Foarte interesanta intrebarea,multumesc!


olsanchiatonio intreaba:

Ce se va intampla cu Ben?

Dupa cum am scris,lui Ben ia fost stearsa memoria,uitand de mica "relatie" cu Annie.Am sa o aduc si pe Alice in poveste,ea fiind cu Ben.


De ce era indragostit de Ann?

Pai acum serios,cine poate rezista lui Ann?:))

E prea draguta,glumeata,nebuna,pshihopata.(ce complimente:))

Pun pariu ca daca Slender nu era unchiul ei,sigur se cupla cu ea.

Slender:Nu sunt pedofil!Am aproape 500 ani si ma dau la o fata de 17?

Eu:In povesti totul e posibil!

Slender:Serios?Te rog fama sa nu mai fiu unchiul lui Annie!

Jeff:TE OMOR,LUNGANU DREQ!

Eu:Opritiva!Va s-Stai,ce faceti voi cu alea?Nuuuuuuuuuuuuuuuuuu~!!!!


SweetDarkWish intraba:

Slender o sa isi gaseasca pe cineva?

Pai acum nu stiu,cine sar indragosti de o creatura de 3 metrii,fara fata?

Poate o sa vad eu,Annie cu Jeff,Annie cu Slender,Annie cu Ben,Annie cu Masky.

Mdea,prea de tot.

(ai pus intrabarea putin cam tarziu si abia acum am modificat:)


Jeff The Killer[Jeff The Killer+LOL FF]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum