*Annie POV*
Ma intorc acasa intrun final.Wow,e liniste.In sfarsit!
-Hello!E cineva acasa?
Nici un raspuns.Aprind becul si ma asez pe canapea.
*terminare vis*
Ma trezesc...in patul din casa mea?
-Haha...buna gluma Slendy...
Dintro data intra maicamea pe usa?
-Buna dimineata,Ann!
-Mama?
-Annie,ce ai patit?
-Pai eram acolo si acum si dupa si...nimica...lasa...
Ma duc la ea si o imbratisez.
-Vi jos sa iti iei micu dejun?
-Imediat mama.
Stai deci ce sa intamplat?Totul a fost un vis?Nu se poate!Cobor jos ca sa imi iau micul dejun.E si tata?Nu mai inteleg nimic!Ma pun la masa si nu mai zic nimic.Ma uit in ochii lu tata si vad numai ura si dispret.
-Tata,ce sa intamplat?
Nu a zis nimic.Inca ma mai gandesc cum am putu visa cam 2 ani din viata mea intro singura noapte?Bine ca macar mai am puterile.Termin de mancat si ma duc in camera.
O aud pe mama cum tipa la tata sa nu mai dea in ea.Stai ce?Cobor usor pe scari si vad cum tata da brutal cu pumni si picioarele in ea.
-Tata!Inceteaza!
-Parca tiam zis sa stai in camera ta!
-Nu miai zis nimic!Si de ce ii faci asta mamei?
-Ca asa vreau eu!
Ma enervez si ma duc sa iau un cutit.Il injunghi si o ridic pe mama de la podea.
-Doamne,An,ce ai facut?!
-Trebuia so fac...
-Dar ai sa ajungi la inchisoare!Cum ai putut?
-Stii ce?Daca nu iti convine...
O injunghi si pe ea si iau cadavrele la mine in camera si eu ma pun in pat...
Stau linistita cu fata in perna si aud "Go to sleep!".Imi dau capul la o parte fix cand sa ma omoare.
-Buna incercare,Jeffy!
Sar la el si il iau in brate.
-Ce dor mia fost de tine!
El se uita confuz la mine.
-Cine esti?Si de ce nu esti speriata de mine?Eu sunt cel cu (,) cutitul aici,te pot omora cand vreau.
-Dadada,ce buna a fost asta.Acum haide sa mergem acasa.
-Ce ai femeie?Esti nebuna sau ce?
-Haide,ia un loc.Sa incepem...
*dupa 2 fucking ore de povestit*
-Aham...
-Deci...ma crezi?
-Nu stiu...oricum...asta pun pariu ca Zalgo a facuto...la fel cum nea stricat scoala.
-Si...mergem?
-Bine...
Era asa de liniste.Nici eu nici el nu ziceam nimic.Ajungem in fata casei si intru direct.LIKE A BOSS!
-Buna Slendy,Ben,Jack,Ahri,Zed,Sally,Alice,Masky si Hoody!
-Ce dreq?
-Ma lasati sa o omor?*intreaba Jack*
-Jack,Jack,Jack...la fel de glumet ai ramas.
-De unde ma stii?
-Mno...hai ca va spun si voua...
*dupa inca vro 2-3 ore de fucking explicat ce naiba sa intamplat*
-Si mdea...cam asta sa intamplat.
-Dar tot te pot omora?
-Doar incearca.
Ma ridic de pe canapea si astept.Vine spre mine iar eu ma teleportez in spatele lui si il imping putin cat sa dea cu fatau de usa.
-Vlei sa te joci cu mine?
Micuta Sally...ca in prima zi...
-Desigur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Termin sa ma joc cu ea si ma intind in pat...ce zii...nu ma asteptam sa se intample asta...
Aud niste batai in usa si vocea lui Sally:
-Poti te log sa dolmi cu mine?Am visat ulat...
-Bine...
Ce ciudat...asta nu cumva mi sa mai intamplat in prima zi?Eh...oricum.
Nici nu am realizat ca eram in patul lui Sally,cu ea in bratele mele,dormind.
-Noapte buna,ingeras!
----------------------------------------------------
Ai de capu meu de cand nam mai postat...
Si am motive(dinou)!Nu am avut net si am fost dinou plecat o gramada...am crezut ca daca e vara pot sta si eu mai calm ceva...dar no!Plecat,plecat,plecat.Sper sa va placa,a fost mic,stiu...si sper sa revin cat de curand.
Pan' la urmatorul capitol...
Byee!