Ouch

924 57 5
                                    

Imi cer mii de scuze ca nu am postat,am avut niste treaba si cateva probleme,nu stau acum sa explic.O sa incerc dinou sa postez un capitol la o zi sau doua:*

———————————————————————————————————————————

*Jeff POV*

Ma trezesc foarte dimineata,stiind ca azi este ziua curateniei inainte de scoala.Fac un dus,ma schimb si cobor jos.Se pare ca mam trezit primul.

-COPII!VENITI TOTI JOS,AZI E ZIUA CURATENIEI!!REPEDEE!!

-Mai usor ca trezesti si mortii din mormant!

Fiecare am luat cate o matura sau un mop si ne apucam de treaba.


*Annie POV*

Ai de capu meu,cat am dormit,e ora 10,WTF!Ma duc repede la baie,fac un dus ma imbrac cu un tricou negru care scrie "I Kill You",o fusta rosie si niste conversi albi si am coborat.Cand vreau sa cobor scarile alunec si ma duc "direct in bot".Ei stateau pe canapea si cand mau vazut au inceput sa rada in hohote.Dintro data se teleporteaza Slendy si cand ma vede in ce pozitie eram(zici ca era 69)a cazut pe jos de ras,la propriu,a alunecat si a inceput sa rada.Jeff vine spre mine si imi da o mana de ajutor.

-Ce naiba ati facut la scarile alea?

-Ammm...nimmmiccc.

Ma ridic si ma pun si eu pe canapea.Ma doare spatele si gatu de nu mai pot.

-Teai lovit?*ma intreaba Jeff grijuliu*

-Nuuu,doar am cazut 20 de scari si aproape miam rupt spatele si gatu.

-Pai atunci inseamna ca esti ok.

-No shit Sherlock.

-LA MASAA!

Intru in bucatarie si vad ca este inghetata,stai ceee?Inghetata?MA BAG SI EUU!

Iau o lingura si iau o gura.

-Slender din ce e facuta inghetata?

-Pai...inima si rinichi...

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Fug repede spre camera mea si ma duc direct la baie si vomit.Ce proasta am fost ca nu am intrebat inainte...

Dupa cam 30 min ma intorc jos,si ma pun dinou la masa.

-Slendyy,te urasc!

-Puteai sa intrebi dinainte,ca aveam si inghetata pentru tine.LOL!

Imi da si mie inghetata "normala" cu vanilie.IN SFARSIT,CEVA NORMAL DE MANCAT IN CASA ASTA!

-Deci pana la urma,cum de scarile erau asa alunecoase?

-Pai azi este ziua curateniei inainte de scoala.

-PUTEAI SA IMI ZICI SI MIE,CA DOAR NU SUNT DEGEABA IN CASA ASTA!

-Gata,usor.

-Cum sa ma calmez cand era sa imi rup gatul si spatele!?

-"Era"

-%#%%@#%@#%@#%@#%@#%

Termin inghetata si ma duc in pat sa ma mai calmez.Desigur,Jeff intra si el si se pune langa mine.

-Ce vrei?

-Nimic,am venit si eu sa vad ce faci.

-Ce ti se pare ca fac,stau!

-Chiar ar trebuii sa te calmezi putin,haide la vanatoare.

-Bine,bine...

Iesim din casa si ne plimbam prin padure.Vad o fata si un baiat care se plimbau.Foarteee proasta alegere.Nu mai rezistam si alerg spre baiat,sar pe el si incep sa il torturez.Ii tai mainile si picioarele ca sa nu poate sa faca nimic.Eram asa de nervoasa.

Jeff The Killer[Jeff The Killer+LOL FF]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum