*Annie POV*
-Da oare cum reusesc de fiecare data sa ne strice momentul?
-Se mai intampla.Hai,continuam?
-Nu mai am nici un chef!
-Da de ce?
-Pentru ca deoarece si fiindca nu mai am chef!
-Da-
-Nu!
-Si-
-Nu!
-Bi-
-Nu!
-Am vrut sa zic bine,niciodata nu ma lasi!
-Heheh.
Ma imbrac si ma duc jos.Ce ma asteptam?Ben intins pe fosta masa,care acum sunt doar cioburi si Slendy cu Steph care stau si se uita la el si rad.
-Yo ma cane Slendy,ce iai facut?
-Niiimmmiiccc...si de ce naibi vorbesti asa?
-Nu stiu,ma apuca nebuneala.
-FUGITI!
-Hopa!Ce ai de mancare?
-Cla-
-CLAAAAATTTIIITEEE!!!!*striga Ben ca ultimu schizofrenic si sare in sus*
-E clara treaba...
Ma duc la bucatarie si il vad pe ben cu 2 clatite intro mana,cu 2 in cealalta si cu 5 in gura.Nu mai este nici una.
-Cat poti ma sa mananci in 5 secunde?
-Mai mult de cat iti poti imagina!
-Si nu te ingrasi?
-Neee.
-Sledy!!Treci incoa si mai fa clatite!
-Ceee?Erau peste 20 de clatite!Nu mai fac nici una!
-20?BEN ESTI UN SPART!
-Cate mai sunt?
-2!
-Ben,o sa te disec si o sa scot toate clatitele din tine!
-Cred ca nu imi mai e foame,ma duc sa ma uit la TV.
Ma asez pe canapea langa Jeff.
-La ce te uiti?
-La desene animate,la ce crezi?*fata de unicorn*Ma uit la o comedie.
Defapt era o comedie cam porno,dar ma rog.Am stat si mam uitat pana la urma.Jeffy si Jack au venit imediat,ce le mai place.Pe la jumatatea filmului am plecat sa ma plimb.Imi place fiindca este liniste si ma clamez si uit de toate si de tot.Ahh...aer liber si liniste.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ma plimbam linistita cand un prost a sarit pe mine...Jeffy,cine altcineva.
-Nu pot sta linistita nici macar 1 ora?
-Nu!
-Te rog,lasama sa ma plimb singura.
-Nu!
Il teleportez acasa.Cat de enervant e uneori...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ajung acasa si ce vad?Ca de obicei...Jeff alerga dupa Ben,Slender fugea dupa Jeff si Jack fugea dupa Slender.Numai Sally si Steph stateau si se jucau.
-Ce se intampla?
-Ben mia rupt cutitul,dinou!
-Jeff inceteaza!Til face Slendy la loc!
-Aa,da.Am alergat 2 ore ca prostu si nu mam gandit la asta.
-Esti destept ma!
-Mersi...
Ma asez langa Sally si Steph.
-Ce faceti?
-Ne cunosteam.
-Ma bag si eu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*dupa 2 ore*
-Vai da chiar mam plictisit rau!
-Mergem la o vanatoare?
-Mdea...de ce nu?
Mam teleportat la capatul orasului si imi caut victima.Cred ca o sa trec pe la apartamentul lui Jane,nu stiu de ce.
Ajung in fata blocului si intru.Ajung imediat la usa ei,prin teleportare desigur.Cee?Sta la etaj 4.Intru si se pare ca nimic nu e schimbat.Jane despicata intro camera si cei 10-15 baieti in alta.Intru in bucatarie si o vad pe Alice?
-Alice?
-Annie?Ce cauti aici?
-Am venit sa o salut pe Jane,ce crezi ca fac?
-Serios?!
-Am venit sa vad ce mai e cu apartamentul asta.Ce cauti aici?
-La fel ca tine.Stai la o cafea?
-Sigur nu e otravita sau chestii dinastea.
-Nu e,ai incredere.
Dupa ce stam la o cafea ma duc sa imi caut victima.3 baieti si 2 fete vroiau sa intre in padure,dar fetele au zis mai bine nu.
-Ce poate fi asa rau?Crezi in cct-urile alea de Jeff The Killer sau Slender-Man?
-Bine...haide...
Cred ca pe fete le las in pace dar pe baieti...pfoai ce le fac.Ma urc intrun copac si astept.Sar in mijlocul lor si fac o cusca de foc.
-Ce avem noi aici?
-Cine esti?
-Cine sunt?Haha.Oricum de aici nu mai scapati,deci nu trebuie sa stiti cine sunt.Spuneati ca nu existam si ca suntem cct-uri?Ei bine te fac eu acuma cct.
Mam dus la primul baiat si iam bagat cutitul in stomac,iam taiat degetele si i leam bagat in gura,iam scos ochi si iam bagat in stomac.Al doilea ii tai gatul si il spanzur cu propriile sale mate.Al treilea il despic si atat.
-Te-Te rog,nu-nu ne omora...*spune una dinter ele,printre suspine*
-Draguto,nu o sa va omor cu o singura conditie.
-C-Ce?
-Nu zi la nimeni nimic ce sa intamplat.Ai grija,stiu tot si aud tot!Considerativa norocoase,primele mele victime care au ramas in viata.
-----------------------------------------------------------------------