Capitol 24(mini-capitol)

422 33 5
                                    

*Annie POV*

Ma durea tot,absolut tot.Eram plina de vanatai si taieturi.Incerc sa ma ridic din pat si cobor.Pe scari ma ia ameteala.

-Slendy,lesi-


*Slender POV*

Stateam pe canapea langa Ben si Jeff.Dintro data o vad pe Annie pe scari.

-Slendy,lesi-

Ma teleportez si o prind.A lesinat.

-Doar iam zis sa nu se dea jos din pat,incapatanata...

O duc la ea in camera si o pun in pat.

-Slendy...sigur nu poti face nimic...adica uitate si tu ce ia facut curva aia de Jane...

-Trebuie sa se mai vindece putin,dupa.

-Si cat inseamna acest "putin"?

-Cred ca o pot vindeca acum.

Ii dau o parte din energia mea si dupa ii dau o potiune.Functioneaza.

-S-Slendy?

-Da...stai linistita,totul o sa fie bine.

-Unde e Jeff?

Ma dau laoparte ca sa poata sa il vada pe Jeff care statea lipit de usa.

-Jeff?

-Da?Annie stai in pat si calmeazate!

Tot incerca sa se ridice,dar fara succes.Ii mai dau o parte din energia mea si dupa resul potiunei.Toate ranile infara de taieturi i sau vindecat si poate sa se ridice.Imediat sare la Jeff in brate.

-Hei?Dar cel care tea salvat?

Ma ia si pe mine in brate.Ma simt bine cand o tin pe nepoata mea in brate.


*Annie POV*

-Puteti iesi putin din camera?Vreau sa ma schimb.

Ies toti inafara de Jeff.

-Nu zi ca nu pot sta aici in timp ce tu te schimbi!

-Bine...

Ma duc la baie,fac un dus.Ma intorc in camera dar uit ca sunt goala.Rosesc cand Jeff ma vede asa.Ma intorc si imi infasor un prosop in jurul meu.Ma schimb linistita si cobor jos.Ma pun la masa.

-De data asta ce ai mai facut?

-Friptura de vita!

Iau o bucata si raman masca la ce gust avea.

-Cate potiuni ai pus in asta sa o faci asa buna?

-Pai cam 2 dulapuri pline.*ironic*

Sunt atat de plictisita...nu mai stiu ce sa fac...omoratul oamenilor nu mai e asa de amuzant...la scoala numai merg din cauza lui Zalgo fiindca a distruso...tot ce a mai ramas este TV-ul si cam atat...

----------------------------------------------------------------------------

Dupa cum am zis...nu mai am idei...astept in comentarii niste idei pentru urmatorul capitol.Daca nu imi dati niste idei sar putea sa nu mai fie capitol urmator.Chiar nu mai stiu ce sa scriu...va rog datimi niste idei ca mooorrr de plictiseala!(de cate ori am repetat idei,lol)


Jeff The Killer[Jeff The Killer+LOL FF]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum