*Jeff POV*
Stau in camera cu Annie de aproape 2 zile.In sfarsit o vad cum isi deschide ochi si se uita in jur speriata.
-ANNIE!*strig eu si ii sar in brate*
O sarut si o strang in brate strans,dar ea ma impinge incat am ajuns in perete.
-Jeff,te rog sa pleci.Nu ma enerva.
-Annie dar pot sa i-
-Nu poti sa imi explici nimic.Acum te rog frumos pleaca din camera mea.
-An-
-AM ZIS SA PLECI!
-Nu plec,nu am stat degeaba 2 zile langa tine sa vad daca ti se intampla ceva,nu am mancat nu am facut nimic.Am stat intrun colt si am plans 2 zile!Incontinuu!Si acum ma dai afara?Nu accept!Prefer sa mai stau si sa ma bati decat sa plec.Cat timp te vad bine,viata mea e perfecta,daca ai patit ceva sunt distrus!Tu nu intelegi cat de mult te iubesc!Niciodata nu ai inteles!Stiu ca mereu teai prefacut ca ma iubesti si chestii!Stiu ca lai iubit pe Ben si ca ai stat cu mine ca sa nu ma sinucid!Acum este timpul!Daca vrei parasestema,dute la Ben,dar cat timp esti bine,si eu sunt!Te iubesc Annie...*si incep sa plang*,te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni!Stiu ca sunt un criminal care omoara cu sange rece,dar am si eu inima!Mam saturat!Voi credeti ca daca sunt criminal nu pot sa iubesc,nu pot avea sentimente sau altceva!
La usa stateau toti si se uitau la mine cum ma descarcam...
-Haide Annie,stiu ca vrei!Omoarama,fami ceva!Stiu ca asta iti doresti dupa ce tiam facut!
Ea a tacut si a inceput sa planga.
-Je-
-LASATIMA SI VOI!
-Jeff d-
-AM ZIS CEVA!LASAMA IN PACE!
-Jeff vino incoa!*spune Annie cu lacrimi in ochi*
-D-Da?
-Imi cer scuze...pentru tot...nu stiam ce simti...te-te iubesc!*spune cazand pe spate*
-Annie!Nu dinou!
-Sunt Bine,Jeff!
Toti stateau in pragul usi si aproape plangea si Slendy!Nu are fata dar se vede cum curg lacrimile si suspinele.Plangeam toti,parca eram intrun film.
-Acum,ma lasati putin singura?
-Bine...
*Annie POV*
Ma duc la baie,imi fac un dus,si ma imbrac cu o bluzita dungata cu alb si mov,o fustita mov si niste colanti dungati tot alb si mov(asa arata Annie cea din LOL).Ies din camera si toti erau inca pe hol.
-Ce?Haideti!
-Sigur esti bine?
-Da mai,haide jos,mie foame de nu mai pot!
Cobor jos si pe masa vad o omleta si niste cartofi.
-Slendy,tu leai facut?
-Da,special pentru tine!
-Melsi!
Mananc tot din ambele farfuri.Cee?Nu am mai mancat de 2 zile!Ma pun pe canapea si incep sa ma uit la TV.
*Jeff POV*
Inca eram foarte nervos pentru ce sa intamplat cu Annie.In loc sa o omor eu pe Jane,a facuto Alice.Mam dus la orasul din Estul padurii.Pur si simplu mergeam si omoram pe oricine din fata mea.Treceam pe langa cineva,ii bagam cutitul in gat,am dat de politisti,ei au tras in mine,dar eu parca nu simteam nimic,doar dorinta de razbunare.Ma apropii de politisti care continuau sa traga.
Cred ca am omorat peste 25% din populatia acestui oras.Ma intorc spre casa,cand 10 politisti mau inconjurat.Eu am continuat sa merg parca nimic nu se intampla.Ajung in fata unui politist,ii iau pistolul din mana si ii impusc pe toti.Am ajuns in fata casei.Intru si o vad pe Annie si Sally uitanduse la desene.
-Serios?Desene animate?
-Da!
Ma duc sus si ma intind in pat.Dupa cam 15 minute vine si Annie la mine in camera.Se pune langa mine in pat.Se suie pe mine si incepe sa ma sarute...
----------------------------
Muhahahahha!Vam lasat cu ochi in soare!
Urmatoarele 2 capitole maine!!Sper sa va placa...scurt stiu...dar 3 capitole!
Noapce Buna!