*Jeff POV*
Nu imi vine sa cred ce a facut Annie...este o...stai,daca ma gandesc mai bine,eu sunt un nemernic.O nu,trebuie sa repar asta.Nu imi vine sa cred cat de gelos am fost...dar vroiam sa ii arat ca o iubesc..
*Annie POV*
Ma trezes pe la 6,in sfarsit,2 zile la rand!Ma dau jos din pat,incercand sa nu il trezesc pe Ben.Ma duc sa imi fac rutina de dimineata,un dus,si dupa in camera mea sa ma imbrac.Hmmm...nu stiu cu ce sa ma imbrac.Pana la urma mam hotarat,o rochie neagra,simpla si niste colanti negrii.Ies din camera mea,si intru in a lui Ben.
-Neata,iubi!
-Mai usor,mini Casa-Nova!
-Ok...
El intra in baie,face un dus,si se imbraca,ca deobicei,cu costumul lui de PeterPan,verde.Ma ia de mana si coboram scarile.Il vad pe Jeff pe canapea si il salut:
-Neata Jeff.
-Neata An-
Sa intrors si nea vazut tinandune de mana,nu a terminat sa zica ca a fugit sus,cu lacrimi in ochi,si trantind usa.
-Ok...asta a fost ciudat.
Ma duc la bucatarie,imi pun niste lapte cu cereale si ma asez la masa.
-Neata,Annie!*imi spun toti de la masa in cor*
-Neata...*suspin*
-Ce ai patit?
-Nimic,mai bine nu vorbim.
Dupa ce termin de mancat,Slendy ma cheama la el in birou,ce o mai vrea si de data asta?
-Da?
-Annie...
-Haide zi odata.
-Jeff are nevoie de tine!Nu lam mai vazut asa niciodata,fara tine nu stiu ce sar face,aseara a incercat sa se sinucida pentru ca lai parasit.Stii cat de mult tine la tine?A fost el cum a fost,doar mia recunoscut ca a fost un nemernic,nu a stiut cum sa se poarte cu tine.Imi pare rau pentru el.Tu erai singura alinare a lui.Si acum daca si tu nu ii mai esti,a zis ca nu mai are rost sa traiasca.Sia taiat venele,dar noroc ca eram acolo ca sa il salvez.Nu ai vazut ca a fugit sus in camera lui,palgand,cand va vazut pe tine si pe Ben tinanduva de mana?Acum nu te oblig sa te impaci cu el dar ii faci un bine,si lui,si sper ca si tie.
Dupa ce am auzit asta am inceput sa plang in hohote.Slendy ma luat in brate si ma mangaia ca sa ma linistesc.
-D-Dar,cu Ben ce ma fac?
-Pot sa ii sterg memoria.
-Ok,dar sa te asiguri ca nimeni din casa nu o sa ii zica lui Ben nimic.
-COPII!!VENITI PUTIN IN BIROUL MEU,INAFARA DE BEN,SI DA,CHIAR SI TU JEFF!!
In cam 2-3 minute vin toti,chiar si Jeff.
-Neata,copii!
-Neata,Slendy!*spun toti inafara de Jeff care statea pe coltul canapelei si plangea*
-Eu o sa ii sterg memoria lui Ben,nu toata,nu o sa isi aminteasca ce sa intamplat aseara,doar atat.Si Jeff,ai de vorbit ceva cu Annie.
Il iau de mana pe Jeff,si il trag pana la el in camera.
-Annie...
-Shh,aratami putin mainile.
El a dat negativ din cap,dar eu am tras hanoracul de pe el,pana cand am reusit sa il dau jos.Nu imi vine sa cred,Slendy avea dreptate.Chiar a incercat sa se sinucida.