Oare mai merita?(Partea 2)

668 48 12
                                    

Se pare ca o sa bag si putina drama:D.Mere sa fac 3 capitole azi?De ce nu?Ce am de facut altceva:).Revenid.NOU CAPITOL!


------------------------

*Annie POV*

Ma trezesc odata cu Alice,pe la 6 si ceva.Ma duc eu prima la baie,imi fac rutina de dimineata,un dus,si dupa o las pe Alice.Imi iau un tricou rosu sangeriu si niste pantaloni scurti tot rosi.Cobor jos si-stai,am uitat!Azi e ziua mea!Abia astept sa vad ce surpriza o sa imi faca.Ma pun la masa,si inca nimic.

-Neata!

-Neata,Annie!

Ma asez la masa si imi pun niste lapte cu cereale.

Ma ridic de la masa si ma asez pe canapea.Vad ca (,) coboara Alice,intrebanduma:

-Vi sa ne plimbam?

-Dar fara omorat sau ceva gen,ok?

-Bine.

Iesim si mergem spre iesirea din padure.


*Jeff POV*

-Haide sa incepem sa pregatim!Deci...Hmmm...Slender tu gatesti,Masky si Hoodi decorati pe aici,eu cu Sally facem invitatii.

-Bine.

-Vedeti ca vreau sa fie frumos,sau daca nu sunteti morti!

-Bine,boss!

Terminam cam 20-30 de felicitari.

-Deci,pe cine invitam?

-Jane,Clooky...(mie lene sa scriu si alte nume)

-Hmmm,ok.

Dupa 2 ore terminam de facut invitatiile.Iam spus lui Alice sa o tina ocupata pana pe la 9.Invitatii trebuie sa fie aici pe la 8:30.Intru in casa,si vad ca Masky si Hoody siau facut treaba foarte bine.

-Masky!Hoody!

-Am belito...*spune Masky in soapta catre Hoody*

-Bravo,baieti!Ati facut o treaba buna!

-Huh...


*Annie POV*

-Deci,Alice,pentru ce mai exact mai scos la o plimare.

-Pai nush...asa de plictiseala.

-Este aproape 9!

-Pai atunci haide acasa!

Nu stiam de ce a vrut asta,dar o sa aflu.Ajung in fata casei,deschid usa si raman statuie.

-LA MULTI ANI,ANNIE!*striga toti in cor*

Eu am inceput sa plang,de bucurie desigur.Intru usor cu pasi mici,nu cunosteam aproape pe nimeni,iar cand treceam pe langa ei,se uitau ciudat la flacara din mana mea.Ma pun pe canapea si ma uitam in jur.Se pare ca sa facut un "rand"pentru cei care vor sa ma cunoasca.

-Buna,Annie!

-Buna!Cum te numesti?

-Clocky!Poftim!

Imi da un cadou si il las deo parte.Clocky era o fata draguta,par blond,ceva mai inalta.Avea o rochita neagra si niste colanti negri.

-Bun-CE?JANE?

Toti se uitau ciudat la mine cand mam enervat.

-Annie,de ce esti suparata pe mine?Eu nu tiam facut nimic,Jeff tea suparat!

Jeff The Killer[Jeff The Killer+LOL FF]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum