(In poza Ahri)
*Jeff POV*
Se suie pe mine si incepe sa ma sarute.
-Ce vrei?Chiar nu am chef acum...
-Inainte tu ma rugai,si acum tu nu vrei?Ok,poate altcandva.
*Annie POV*
Ma dau jos de pe Jeff si ma duc sa ma uit in continuare cu Sally la TV.Usa se deschise brusc,pe ea intrand...Ahri,sora mea.
-A-Ahri?
-Annie?
Alerg spre ia si o iau in brate.
-Nu imi vine sa cred!Annie,chiar tu esti?
-Da!
-Ce sa intamplat cu tine?
-Pai sunt cam prea multe de explicat.
Incep sa plang de bucurie.Nu am mai vazuto de aproape 10 ani...
-De cand nu team mai vazut,surioara!
-Surioara?!!*intreaba Sally,mirata*
-Da.Sally ea este Ahri,sora mea mai mare.Ahri,ea este Sally,prietena mea cea mai buna!
-Cum ai ajuns aici.
-Pai,haide sa iti povestesc.Ia un loc.
-Deci...?
-Tu nu ai mai fost acasa cam de 10 ani nu?Pai in timpul ala "mama" a planuit cu excrocul ala de barbat,ca nu ii pot spune tata,sa ma dea la orfelinat ca cica nu au bani.Atunci mam enervat si am omorato.Un tip pe nume Jeff ma vazut,el fiind criminal,si a intrat peste mine in casa,eu plangeam iar el a incercat sa ma consoleze,si prin consoleze ma refer ca vrea sa ma omoare.Nu a resit,aproape lam omorat eu pe el.Prietenul lui Jeff,Slender,ma primit in casa asta,toti fiind niste criminali.Si Slender este...unchiul nostru...si "mama" noastra,defapt nu era cea adevarata.Cea adevarata a murit intrun accident,Slender punand pe altcineva sa ne creasca.Tata a fost omorat,defapt stai,stii si tu de cine a fost omorat.Acum 4-5 zile a venit in casa asta si miam luat "revansa",omorandul.
-Dar chiar ca ai facut multe.
-Jeff!Vino putin jos.
Il vad pe Jeff cum coboara,dar cand o vede pe soramea,se uita ciudat la ea.Se aseaza langa mine pe canapea si ma ia in brate.
-Cine este ea?
-Este sora mea,Ahri!
-Buna!Tu ar trebui sa fi Jef nu?
-Da.
-Si chiar tiai luat "bataie" de la sormea?
-Deci toti ma intrebati asta!Nu stiti cat de rea poate fi uneori diavolita asta!Annie enerveazate putin...
-Nu am cum!Sunt prea fericita.
Sally a stat langa noi si nu a zis nimic tot timpul asta.
-Sally,de ce nu zici nimic?
-Nu stiu...
Ahri se duce langa ea si o intreaba:
-Cum te cheama,micuto?
-Sally!
-Cati ani ai?
-8 si 16!
-Cum adica?
-Sally,haide sa ii aratam.*spun eu aproape razand*
Mergem pana la bucatarie si ne facem "copii".