"Melis nerden çıktın sen?"
"Ben...burdan geçiyorduk şeyle...Şey...erkek arkadaşımla.Dedim ki bu sefer de ben Recep'e kahve alayım,ödeşelim dedim.O da beni buraya bıraktı.Bunları verip gidecektim."
"İyi de sen benim adresimi..."
"Al bu kahveyi.Burda da kurabiye var, yersiniz birlikte.İyi geceler."
Melis şaşkınlıkla ve kızgınlıkla böyle bir yalan uydurmuştu.Neden böyle davrandığını da kestiremiyordu.Lizge'nin,Recep'in hayatında olması onu neden rahatsız edebilirdi ki?Herhangi bir kızla sevgili olması onun neden umrunda olabilirdi?Hiçbir sey anlamıyordu.Daha önce hayatına insanlar girip çıkmıştı ama bu yaşadığı his ilkti onun için.Bir yandan arabasını kullanırken gözünden damlamasına engel olamadığı bir damla yaşı elinin tersiyle sildi.
"Off Melis neden yoruyorsun beni bu kadar.Ne düşünüyorsun,ne hissediyorsun anlasana artık."dedi kendine."Recep sen iyi misin?"dedi Lizge elini çocuğun omzuna koyup.
Recep'in yüzü darmadağınıktı.
"Sevgilisi mi varmış?" dedi duyulması güç bir sesle."Evet öyle dedi de sen neden bu kadar etkilendin bundan?Bana bir şeyler anlatacaktın Melisle ilgili.Onun bu durumla bir ilgisi var mı?Recep bana bak.Sen bu kızdan..."
"Lizo yok öyle bir şey.Çıkar onu aklından."
"Ben daha bir şey demedim ki.Ama basbayağı var Recep.Sen Melis'e tutulmuşsun,hem de çok fena."
"Bunu hiçbir zaman bilmeyecek tamam mı?Kızın sevgilisi varmış.İkimizden başkası bilmeyecek."
"Okey de sen nasıl atlatacaksın bunu?"
"Bilmiyorum.Onun güzel gözlerine başka birinin bakıyor olması,elini birinin tutuyor olması düşüncesi delirtiyor beni."
"Ohooo Reco sende ateş bacayı sarmış.Hadi ben kaçayım yavaştan konuşuruz yine."
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Melis Ege'ye anlatmıştı olup bitenleri.
"Bir dakika şimdi sen niye erkek arkadaşım bıraktı beni dedin ki?"
"Ne bileyim öyle oldu ben de anlamadım."
"Sen bu kızı evde görünce bozulmuş olabilir misin?"
"Hayır konu o değil ki.Ben ona o gün ters yapmışım.Ama onun keyfi gayet yerinde."
"Ee yani?"
"O değil de bana acilen sahte ama yakışıklı bir erkek arkadaş lazım."
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Ertesi gün bu defa sete erken gelen Recep'ti.Melis gelmeden karavanı toparlamış hatta kahvelerini bile hazırlamıştı.Karavandan çıkıp Melis'i beklemeye başladı.Arabasını görünce yüzüne bir gülümseme yayıldı ister istemez.Şoför koltuğunda oturanın Melis olmadığını gördü.Arabadan inmeden sarıldıklarını görmesi Recep için bir yıkım olmuştu.
Melis arabadan inip Recep'in yanına gitti.
"Günaydın"
"Günaydın.O kimdi?"
"Kim kim?"
"Arabadaki,yanındaki,sarıldığın..."
"Neden sordun?Onu boşver de dün sana söylemeyi unuttum.Sahnemiz ne kadar izlenmiş gördün mü?"
"Evet gördüm.Aybike ve Berk'i çok sevmiş herkes dimi?Kimdi o yanındaki?"
"Hadi gel karavanda konuşalım soğuk oldu."
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
"İki günde bir milyon olmuş sahnemiz.Sevdiler gibi bizi ha?"dedi Melis."Sen çok güzel oynuyorsun ondandır."
"Saçmalama Recep,bu ikimizin başarısı.Hele o ben çıktıktan sonra 'tam bi psikopatsın var ya, bayılıyorum sana' diyişin o kadar tatlı olmuş ki..Gel bi sarılayım sana,ikimizi de tebrik ediyorum."deyip yanındaki çocuğa sarılmıştı.Melis bu sarılmayla,ondan ayrılmak istemeyişiyle,çocuğun kollarının ona verdiği güvenle bir kere daha anlamıştı aralarındaki çekimi.Recep burnuna dokunan kızın saçlarından gelen kokuyu ciğerlerine çekmiş ve istemsizce kızın saçlarına dokunup bunun gerçekliğini teyit etmek istemişti.Recep'in bu hareketiyle Melis aniden kendini çekmiş "Tekrar tebrikler" demişti sesi titreyerek.
"Melis gerçekten erkek arkadaşın mı var senin?"
"Evet!Bu neden inanılmayacak bir durum senin için?"
"Yoo inandım"dedi Recep yüzündeki buruklukla.
Melis sahnesi geldiği için dışarı çıktığında telefonunu karavanda unuttuğunun farkına varmadı.
Recep kızın aniden çalan telefonunda "Sevgilim"yazısını görünce zihninde şimşekler çaktığını hissetti ve hiç yapmaması gereken bir hareket yaptı.Telefonu açtı.
"Alo!Melo...Noldu yedi mi seninki bizi?Merak ettim.Birkaç kere daha görürse yan yana kesin emin olur her şeyden.Ben sana sormayı unuttum.Neden böyle bi numara çekiyoruz bu kızıl kafaya?Yoksa bir dizi aşkı daha gerçek mi oldu?hahahhaha...Melis...Orda mısın?"
Recep yüzüne yayılan gülümsemeyle birlikte hemen telefonu kapattı.
"Neden yaptı bunu?Lizge'yi görünce uydurdu bu yalanı.Bizi yanlış anladı.Peki neden Lizge'yle beni görmek hoşuna gitmedi?"
Karavana giren Melis'ten alacaktı tüm cevapları.
"Melis beş dakika yanıma oturur musun?"
"Oturayım tabii.Noldu?"
"Biliyorum bir sevgilin yok."
"Ne demek yok..."
"Lafımı bitireyim izin ver.Lizge'yle beni görünce hissettiğin şey,bugün seni o herifle gördüğümde hissetiklerimin aynısı mı?"
"Ne?Ne hissettin sen?"
"Deliler gibi kıskandım.Elini tutması gözlerine bakması sanki boğdu beni.Nefesimi kesti.Sen de bunları mı hissettin?"dedi Recep kıza oturduğu yerde biraz daha yaklaşıp.
Artık birbirinin nefeslerini yüzlerinde hissediyorlardı.Recep elini kızın yüzüne götürdü.Kıvırcık saçları da eline dolanmıştı.Yüzünü yavaşca onun yüzüne yaklaştırıp dudaklarını birleştirdi Recep.Melis buna engel olmamıştı.