1.1

574 29 51
                                    

16.bölüm için herkes setteki yerini çoktan almıştı.Recep akşamdan biraz geç geleceğini söylemişti Melis'e ama hâlâ ortalarda yoktu.Telefonlarına da bakmıyordu.Melis biraz sonra Onur'u görüp ona sormaya karar verdi.

"Onur,günaydın.Bugün Recep'le konuştun mu hiç?"

"En son akşam konuştuk.Niye,noldu?"

"Hala gelmedi.Birazdan çekim başlayacak.Sahnesi de var."

"Allah allah bir de ben arayayım."

Melis endişeyle bekledi.Onur olumsuz anlamda kafasını salladı.Melis daha fazla bekleyemezdi.Yönetmenin yanına yaklaşıp

"Hocam,Recep yok.Gelmedi. Telefonlara da bakmıyor.Ben bir evine gidip bakayım diyorum."

"Melis olmaz,şimdi sahneni çekeceğiz.Biz baktırırız evine.Hem sen ne ara öğrendin bakayım partnerinin evini?" diyip güldü yönetmen.

Melis telaşla "Iıı şeyy hocam,bir ara karavanda saatini unutmuştu onu götürmek için gitmiştim,öyle öğrendim yani."dedi.
Yönetmenin bu yalana tatmin olmuş görünmesiyle rahatladı Melis.

Melis kendisi gitmeden içinin rahat edemeyeceğini hissetmişti.Bir yol arıyordu ama çaresiz kalmıştı.Endişeli bir halde oturduğunu gören Eren yanına usulca yaklaşıp "Melis iyi misin?Bir sorun yok değil mi?"

"Yok yok sorun yok.Sadece biraz korkuyorum."

"Korkuyor musun?Neden?"

"Recep'e ulaşamıyorum.Evine gidip bakmak istiyorum ama hoca izin vermiyor.Endişelendim biraz."

"Çok aşıksın!"dedi Eren gülümseyip.

Bu cümleyle birlikte Melis'in yanaklarına ateş hücum etmişti.Nerden öğrenmişti ki?

"Ne,kime?Hayır yok öyle bir şey!"

"Ben ilk geldiğim gün gördüm  birbirinize bakarken gözünüzdeki ışığı.Ama madem saklıyorsunuz, merak etme,kimseye söyleyem.Şimdi senin şu olayını bir çözelim."

Melis Eren'e minnetle baktı.

Eren aklına gelen şeyi aceleyle anlattı Melis'e.Melis harekete geçmek için hemen ayaklandı.Sınıfa çıktı.Eren de bir süre kör bir noktada bekledikten sonra yönetmenin yanına gitti.

"Hocam,Melis!!"dedi paniklemiş gibi bir tavır takınıp.

"Noldu Eren?"

"Melis çok kötü.Sınıfta uzanmış yatıyor öyle.Size gelip söyleyememiş setten çıkmasına izin vermediğiniz için."

"Noluyor böyle herkese ya?Recep'i de bulamadık zaten evinde.Ben bir gidip bakayım Melis'e."

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

"Melo böyle birden ne oldu sana kızım?İyiydin az önce."

"Hocam üşüttüm sanırım,birden midem çok kötü oldu."

"Hocam baksanıza yüzü de bembeyaz olmuş.Bu şekilde sahne çekemez bence."diyip yönetmenin arkasından Melis'e göz kırpmıştı Eren.

"Doğru diyorsun.Sen iyisi mi evine git dinlen.Senin sahneleri Pazartesi çekelim.Hadi kalk kızım."

"Hocam ben bırakayım geleyim Melis'i,böyle araba kullanamaz."

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

"Çok teşekkür ederim Eren.Sen olmasan hayatta çıkamazdım ordan."

"Ne demek canım.Umarım buluruz Recep'i evinde."

turuncu | recmelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin