0.0

1.4K 37 9
                                    

Setin ilk günü Melis okuma provasına en erken gelenlerdendi.Masanın üzerinde kendisine ait olan senaryoyu eline alıp aceleyle sayfaları çevirdi.Yine sıradan bir Türk dramasıydı.Hayranı olduğu yönetmenlerin yaptığı filmlerle alakası yoktu bu basit ve ucuz senaryonun ama kariyer basamaklarını tırmanabilmek için rolün büyüğü küçüğü olmadığını düşünüyordu.Senaryodan anladığı kadarıyla henüz bir partneri yoktu.Oyuncu kadrosuna göz geçirdi.Gözüne tek çarpan "Recep Usta" olmuştu.Bu çocuğu daha önce "Şahsiyet"adlı dizide izlemiş ve aurasını farklı bulmuştu,yeteneğiyle çok ses getireceğini de düşünmüştü.Bu işinden sonra saçlarını kanserli çocuklara bağışladığı röportajını okuyunca hayranlığı bir kat daha artmıştı.Tabii bu çocuğun bu gizli hayranlıktan haberi yoktu.Melis eline telefonu alıp instagramda arama kısmına "Recep Usta"ismini yazdı kimse görmeden.Bir resmini açıp ekran görüntüsü aldı.Galeriye girip yüzünü yakınlaştırdı.

Çok farklıydı.Saçlarını bağışladıktan sonra nasıl göründüğünü merak ediyordu.Hâlâ gelmemişti Recep.Melis bu çocuğun kesinlikle biriyle partner olduğunu düşünüyordu.Okuma provasına gelen Lizge Cömert'le kafasıyla selamlaştı ve onun Recep'in partneri olup olmadığını anlamak için senaryoya göz gezdirdi tekrar ama buna dair bir ipucu bulamadı.O partnerin kendisi olmadığına emindi.

Melis ilk prova bittikten sonra tuvalete gitmişti.Recep de gelmişti.İçeri girmeden tam tuvaletin yanından geçerken içerden gelen su sesini duyunca küçük bir şaka yapmak istedi çalışma arkadaşlarından birine.Kilidi alıp dışardan kilitledi.

"Selaamm.İçerdeki kimsin bilmiyorum ama benim set arkadaşlarıma hep yaptığım bir şakadır bu.Şimdi kimsin onu anlamaya çalışıcam."

"Ya sen napıyosun kimsin aç şu kapıyı delirdin mi?"

"Sen de benim kim olduğumu tahmin et bakalım."

"Nerden bileyim kimsin aç şu kapıyı salak mısın be!"

"Duurr ben tanıdım seni,Damlasu!"

"Böyle oyun mu olur ya,ne biçim bir insansın.Damlasu kim?"

"Yaa demek o değilsin.O zaman Gözde!"

"İmdaaatt bu manyak beni kilitledi yardım ediiinn"diyerek kapıya vurmaya başlamıştı Melis.

Herkes oraya toplanmıştı.Simge kapıyı açarken bir taraftan da Receb'e kızıyordu.Melis ordan çıkıp karşısındakinin Recep olmasına aldırmadan tokadı yapıştırmıştı suratına.

"Aptal gerizekalı ne sanıyorsun sen kendini komik sempatik mi oldun şimdi bunu yapınca?"

Recep arsızca elini uzatmıştı Melis'e.
"Melis Minkari... Memnun oldum tanıştığıma Recep Usta ben de."

Melis kaşları çatık bir çocuğun yüzüne bir uzattığı eline bakmıştı.İçinden
"Hayranı olduğum Recep Usta."dedi.Dışından çocuğun yüzüne karşıysa

"Tek dileğim bir partnerim olacaksa umarım o sen değilsindir.Yoksa bu dizide uzun ömürlü kalacağımı düşünmüyorum."

Receb'in bu cümle karşısında yüzü düşmüştü.Çünkü o buraya gelene kadar kızın fotoğrafına bakıp bu kızla partner olmayı dilemişti.Bu setin yalnızca onunla yaşayacağı partnerlikle çekilir olabileceğini düşünmüştü.Yaptığı şakanın onun için bu kadar pahalıya patlayacağını düşünememişti.

turuncu | recmelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin