1.4

206 20 28
                                    

Melis,elindeki anahtarla kapıyı açıp içeri girdi.Tam tahmin ettiği gibi uykucu sevgilisi hâlâ uyanmamıştı.Görenin asla bekar evi diyeceği bir ev değildi onun evi...Her yer nizamlı,derli toplu ve tertemizdi.Melis her defasında hayret ve hayranlık içinde kalıyordu bu eve girince.

Merdivenlerden çıkıp yavaşça kapısını tıklattı.
"Reco,giriyorum bak."
Melis yavaşça kapıyı açtığında sevgilisini uyurken bulunca uzaktan ona bakıp tebessüm etti.Sessizce yatağının ucuna oturup ellerini Recep'in eşine hiç kimsede rastlayamayacağını düşündüğü güzellikteki kızıl ve parlak saçlarına götürdü.

"Ya hiç girmeseydin hayatıma?Ya hiç tanışmasaydık,hiçbir yerde denk gelmeseydik?Galiba o zaman asla bu kadar umutla uyanamazdım her güne."

Kız dudaklarını,öpmek için Recep'in alnına yaklaştırdığı sırada Recep gözlerini açtı ve kızı belinden çekip yanına yatırdı.

"Sen bunları ben uyanıkken neden söylemiyorsun bana sevgilim,he?"

Melis Recep'in göğsüne vurup "Ya ödümü kopardın.Uyumuyorsun madem neden ses vermiyorsun.Çok kötüsün."

"Aslında uyuyordum ama ayak seslerini hissettim uykumda.Sonra seni ne kadar çok özlediğimi anlayıp uyandım ve yanıma gel istedim."

"Daha dün gece birlikteydik."

"Ben senden ayrı bir saniye bile geçirsem seni özlüyorum Melis Minkari." diyip kızın onu delirten kokusunu en çok bulduğu yere, boynuna,derin bir öpücük bıraktı Recep.Bu,Melis'in yüzüne kocaman bir tebessüm yayılmasına sebep olmuştu.

"Hadi kalk,bugün son set günüüüü."diyip ayağa fırladı Melis.

"Senaryo gelmiş mi?"

"Evettt,hem de ne senaryo!Bak bakalım."

Recep hemen telefonunu açtı,zaman atlamasıyla gelen evlilikle senelerdir AyBer fandom tarafından beklenen öpüşme sahnesini okudu ve şaşkınlıkla yerinde doğruldu.

"Nasıl yani,Gül abla yazmış sonunda he?"

"Evet ben de çok şaşırdım."

Recep "Neyse ki idmanlıyız sevgilim, fazla zorlanmayız diye düşünüyorum." dedi.

"Nasıl zorlanmayız,nasıl zorlanmayız Recep?Kamera karşısında bunu yapmak kolay mı sanıyorsun sen?Hem de AyBerciler bunu ne kadar bekledi bilmiyor musun?Çok güzel bir şey çıkarmamız lazım.Beklediklerine değmeli."

"Melo'm tabii ki güzel olacak,hem AyBer'in hem de birbirimizin arasındaki tutkuyu yansıtacağız bu kadar,sen sadece kendini bana bırak."

"Fırsatçı..."

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Sete gittiklerinde ikiz çocuklarıyla olan sahne çekilecekti.Karavanda hazırlanıp sahneyi çekecekleri eve girdiklerinde Recep,Melis'in gözlerinin dolduğunu gördü.

"Sevgilim kıyamam güzel gözlerine,niye ağlıyorsun?"

"Ne bileyim,öyle kötü oldum işte.Lise sıralarından bugünlere gelmeleri çok garip değil mi?Aybike'yle Berk'in bu kadar mutlu olacaklarını,bu kadar büyük bir aşkla bağlanacaklarını tahmin edebilir miydik?"

"Evet gerçekten muhteşem bir aşk macerasıydı onlarınki.Hiç pes etmediler.Hiç vazgeçmediler aşklarından.Şimdi kendi yuvalarında aşklarının iki küçük meyvesini birlikte büyütecekler."

"Melis,Recep sahneye!"

Melis ve Recep sahneyi arkada birkaç kez çalıştıktan sonra çekime geçti ve sıra o ana geldi.Recep kıza göz kırptı ve sahne arasında kulağına "Bana bırak" dedi.

Sahneye girdiklerinde Aybike,Berk'e doğru yaklaşıp elini onun yanağına yerleştirdikten sonra dudaklarını birleştirdi.Recep kızın dudaklarını hiç bırakmayacak gibi dudaklarının arasına almıştı.

Recep kızın dudaklarını hiç bırakmayacak gibi dudaklarının arasına almıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkisi de gözlerini kapatmış "kestik" sesini bile duymamışlardı.
Bu tutku dolu öpücük Aybike ve Berk'in olmaktan çıkıp Recep ve Melis'in olmuştu artık.Belki de AyBer aşkını bu kadar güzel yansıtmalarının sebebi aralarındaki bu gerçek aşk bağıydı.İkisi de o anın etkisinden çıktıklarında etraftakilerin şaşkın bakışları karşısında artık sevgili olduklarını tüm sete açıklamış olmuşlardı.

Recep son baş başa sahnelerinin sonunda kızın ellerini tutup gözlerine baktı herkesin önünde ve dizlerinin üzerine çöküp gözlerinin içine baktı Melis'in.

"Sevgilim,güzel gözlüm,ömürlük partnerim.Seni bu dizi sayesinde buldum,seninle büyüdüm,aşkı senin sayende tanıdım,yaşamayı seninle öğrendim.Şimdi bizi buluşturan bu yerden ayrılacağız.Aybike ve Berk'i sonsuz mutluluğa yolculayacağız.Ne dersin,Aybike'yle Berk'in masalının bittiği bu yerde biz yeni bir masala başlayalım mı?Beni ömür boyu hayatına kabul eder misin bir tanem?Benimle evlenir misin?❤️❤️❤️"

Cebinden çıkardığı yüzük kutusunu açıp kıza doğru uzattı.Recep ve tüm set ekibi Melis'in vereceği cevabı bekliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

turuncu | recmelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin