Több helyen is szóba került egy olyan évad (nem tudom, ha hivatalos volt, vagy pletyka, esetleg csak rajongói ötlet), amelyben Katica és Macska világkörüli útra indulnak, hogy megszerezzenek több régi elveszett talizmánt. Ez az én próbálkozásom egy ilyen történet epizódjára.
---
Izzott a reggeli levegő. Marinette arcán gyöngyözött az izzadtság; a testét borító hősruha pedig sokminden ellen védett, de a hőség ellen történetesen nem.
Ahogy felnyitotta szemeit, ijedten rezzent össze. Mellette alvó társa fehér színű, testhezálló öltözetet hordott, szőke sörényéből két hegyes fehér fül állt ki.
Aztán pár pillanat múltán megnyugodott. Nem, nem az akumatizált Chat Blanc volt az. Cicusa a macskagyűrű helyett most a Fehér Oroszlán talizmánt viselte, amelyet egy afrikai szuperhős adott neki nagylelkűen kölcsön az új küldetéshez. Ruháját néhol arany és fekete csíkok díszítették, haja pedig inkább egy oroszlán sörényéhez volt hasonló, mint Fekete Macska rakoncátlan fürtjeihez.
Marinette elnézte társa békés arcát, ujjaival végigcirógatta az egyik fekete szegélyű fület, melyet az alvó fiú halk dorombolással nyugtázott. Nem tagadta, többet érzett iránta, mint barátságot. Azon ominózus történés után, melynek alkalmával Árnyszárny kettő kivételével megszerezte az összes talizmánt, menthetetlenül beleesett partnerébe, és félénken, de fokozatosan közelebb és közelebb engedte magához.
Adrienről nem mondott le teljesen, azonban úgy vélte, hogy legfőbb ideje picit hátrébb lépni. A jelenlegi helyzet is annak volt köszönhető, hogy szőke hercege miatt képtelen volt logikusan gondolkodni, és hibát hibára halmozott.
Ásított, majd csendben kimászott a menedéknek használt, homokos sziklamélyedésből és felegyenesedett. Előző este már sötétben érkeztek, most viszont zavartalanul gyönyörködhetett a szikrázó kék ég alatti, arany homokkal borított kihalt tengerpartban. Valahol a csendes-óceáni szigetvilágban voltak, ahol egy elhagyatott, egykori portugál erődítményből kellett megszerezzenek egy régen elvesztődött talizmánt.
Ugyanis a már említett tragikus nap után Su-Han és egy szerzetes társa elvette a hősöktől a megmaradt katica és macska ékszert is, mondván hogy nekik sokkal nagyobb esélyük van a gonosz féken tartására Párizsban. A két fiatalt pedig elzavarták egy világkörüli útra, hogy kutassanak fel több nagyon erős, de rég elveszett talizmánt, amelyekkel végül kimozdulhatnak a status quóból és szembeszállhatnak Árnyszárnnyal, vagy most hogyan is nevezi magát.
A fiatalok természetesen nem indultak felkészületlenül. A fiú kölcsönkapta a fehér oroszlán övet, Marinette pedig az amerindián dobozból a farkas fülbevalót. Végig szuperhős-szereléseiket hordták az út alatt; egymás civil kilétét még most sem tudták. A lány új szuperhős-neve Reine-Louve lett, a fiúé pedig Lionceau.
Ahogy a hősnő a vízpart felé gyalogolt, hamar belátta, hogy az egész testet fedő szerelés nem illik a trópusi délelőtthöz: a feszes anyag izzadt bőrére tapadt, lábai minduntalan a homokba süllyedtek. Lehunyta a szemét és összpontosítani próbált. Egy villanás, és a következő pillanatban a szürke-fehér mintás, testre simuló öltözékéből már csak ezüstös álarca és hegyes farkas-fülei maradtak meg; a ruha többi részét néhány szövetcsík képezte, melyek melleit és ágyákát takarták, továbbá alkarját és lábszárát védték.
Elégedetten nézett végig magán. Úgy festett, mint egy barbár harcosnő az idők hajnalából: farkas-szuperhősként sokkal izmosabb volt, mint civilként vagy akár Katicaként. Az új talizmán páratlan gyorsaságot és ruganyosságot kölcsönzött neki, azonban jelenlegi aggasztó helyzetükben nem tudta maradéktalanul értékelni a testében lakozó mámorító erőt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miraculous novellák
FanficRövidebb Miraculous történetek, főként Ladynoir és Adrinette shippel. Többségük klisés, vattacukros fluff, ne várjatok semmi különlegeset vagy mélyrehatót. (Én szóltam.) A sztorikban a klasszikus szerelmi négyszög jelenik meg. A címekben szereplő rö...