Baráti jobb (Ladynoir LF)

68 4 0
                                    

Ezt a történetet a 2023-as Miraculous: Le Film (Awakening) ihlette. Maga a cselekmény saját iromány, nem a film része, de több helyen tartalmazhat spoilereket.

---

- Akkor lássam azt a szemét Csizmás Kandúrt, mikor a hátam közepét. Mintha nem lenne elég az akumicsoda harc, mostmár őrjáratoznunk is kell együtt? - duzzogott Marinette, miután levetette magát a fotelbe a szobájában. Igaz, hogy az eddigi harcokban nem maradtak alul, de a szuperhős-karrier nem indult a legjobban. Hibát hibára halmoztak, a partnere egy idióta volt; mindennek tetejébe pedig Fu mester kitalálta, hogy ezután őrjáratokat is be kell iktassanak a programjukba. Védelmezni a várost és a polgárokat, vagy micsoda.

- Marinette... ő a társad - mutatott rá Tikki. - Vele kell megmentsd Párizst és legyőzd Halálfejet. Nem minden szuperhős-partnerség indul tökéletesen, de meg kell tanuljatok együtt dolgozni. Együtt vagytok csak erősek.

- De miért nem kaptam egy normális társat egy ilyen felfuvalkodott, gyerekes, nagyképű fráter helyett? - Összegömbölyödött a fotelben és szipogva átkarolta lábait. - Ahogy kinéz, még helyes és aranyos is lenne. De ahogy viselkedik... ahogy annyira lenéz és utál engem...

- Fekete Macska nem utál téged, Marinette. Ha tippelnem kellene, azt mondanám, hogy éppen ellenkezőleg. Csak valami miatt nem akarja beismerni ezt.

- Na persze. Mit tudsz te? - Marinette egy párnát vágott a kwamihoz, de csak egy könyvkupacot talált el, amely nagy zajjal esett a földre. Végtelenül elkeseredettnek érezte magát. Hogyan fog elsülni ez az egész hivatás? És miért keveredett bele? Miért nem tudtak valaki mást kiválasztani?

- És ne feledd, hogy olyan negyedóra múlva őrjáratoznod kell vele.

- Negyedóra múlva aludnom kellene, nem egy pökhendi frátert elviselni - sóhajtott Marinette.

Azonban szöget ütött fejébe, amit Tikki mondott. Felállt és keresgélni kezdett egyik szekrény mélyén, majd előhúzott egy piros színű, fekete pöttyös anyagot, amely felületesen hasonlított a hősruhájára. Még régen akart készíteni belőle valamilyen báli ruhát. Egy életlen ollóval csíkokra vágta; úgy nézett ki, mintha durván szétszakították volna.

- Ez valami megküzdés? - kíváncsiskodott a kwami. - Az az anyag a hősruhádat jelképezi? Ennyire nem szeretsz szuperhős lenni?

- Csak ki szeretnék próbálni valamit - mondta elgondolkodva a lány.

Annyira belefeledkezett a munkába, hogy késve érkezett a megbeszélt helyre, az Olympiades egyik épületének tetejére. - Dolgom volt otthon - mentegetőzött.

- Na végre - fordult feléje színpadiasan Fekete Macska. - Már ki akartam plakátolni, hogy elvesztődött egy görögdinnye - kacsintott.

- Ha-ha, nagyon vicces. Még a végén elhiszem, hogy aggódsz értem.

Macska kezébe vette botját. - A város másik feléig megyünk, a Parc Monceau-ig. Indulhatunk?

Katica ismét ingerült lett. Miért viselkedik mindig úgy ez a kölyök, mintha ő lenne a vezér? Tudta, hogy hiábavaló lenne vitába bonyolódni vele erről, vagy bármiről, mert úgysem vezetne semmire. De azért nem tűrte el, hogy semmilyen beleszólása ne legyen a dolgokba. - Mi lenne, ha külön-külön mennénk? - vetette fel. - Én a belváros északi részén, te a délin. Kétszer akkora területet tudnánk lefedni. Találkozunk a Parc Monceau tavánál, rendben?

- Biztos jó ötlet ez? - A smaragd szemekben mintha nyugtalanság csillant volna. - Tudod, hogy együtt kell legyünk.

- Talán félsz a csatlósod nélkül, kiscica? Én mindenesetre minél kevesebb ideig akarom látni a fizimiskádat. - Választ sem várva kivetette jojóját és északi irányba kezdett száguldani. Miután megbizonyosodott arról, hogy Macska már nem látja és nem követi, északnyugat felé fordult és egyenesen a célpont felé igyekezett.

Miraculous novellákOnde histórias criam vida. Descubra agora