9.Bölüm

270 25 60
                                    

...İyi okumalar...

Uyarı: Bu bölümde geçen olaylar karakterlerin ilk evren değiştirdikleri andan sonra Nurmengard kalesinde yaşananları içerir. Kafanız karışmasın.

.......

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.......

Bazen insanlar rüyalarının gerçek olmasını isterler. Her rüyanın bir kabusa dönüşme potansiyeli olduğunu asla düşünmezler

.......

Nurmengard Kalesi
1928

Aurora burnuna dolan kitap kokusuyla gerilerek uyandı ve gözlerini ovuşturdu. Yine uyuyakalmıştı. Şehir kütüphanesine her gittiğinde aynı şey oluyordu. Uyku sersemi haliyle ayağa kalktı ve yanında duran çantayı da alarak kütüphanenin kapısına doğru yürüdü. Bu kütüphane ne zaman bu kadar devasa olmuştu.

Gözlerinden hala uyku akarken kapıyı açtı ve dışarı çıktı. Kapıda tamamen siyah giyinmiş iki adam başlarını eğerek ona selam verdiğinde Aurora yarım ağız gülümsedi. Ardından esneyerek koridorda ilerlemeye başladı.

Karşısına çıkan herkes ona selam veriyordu. Aurora bunun nedenini algılayamasa da bir şey demeyerek hepsine karşılık vermeye çalıştı. Kendisine mi öyle geliyordu yoksa bu koridor büyümüş müydü?

Aurora koridorun sonunda sağa doğru döndüğünde ileride camın önünde duran kişiyi gördüğünde neredeyse şaşkınlıktan çığlık atacaktı.

Johnny Depp!

Hayal mi görüyordu?

Hayır bu kesinlikle oydu!

İyi de onun kütüphanede ne işi vardı?

Açıkçası bu umurunda bile değildi.

Aurora'ın bütün uykusu anında kaçarken olduğu yerde sırtını bir kedi gibi gerdi. Hızla elini saçlarına götürerek olabildiğince onları düzeltti ve Johnny'e doğru uçarcasına koşmaya başladı. Yanına vardığında heyecanını bastırmaya çalışarak ona seslendi.

"Bay Depp!" Adam şokla ona doğru döndü ve Aurora'ı baştan aşağı süzdü. Ardından kaşlarını çattı.

"Bay Depp sizi gördüğüm için çok mutluyum. Aslına bakarsanız hayatımda hiç bu kadar şanslı olacağımı düşünmezdi-" Adam Aurora'ın sözlerini kesti.

"Bekle! Sen ne dedin?" Bir süre duraksadı. "Kim olduğumu söyledin?" Aurora ne diyeceğini bilemedi. Yine de gülümsemesini bozmadı ve tereddüt ederek konuşmaya devam etti.

"Bay Depp ben... sanırım siz beni yanlış anladınız." Aurora kendisini açıklama ihtiyacı hissetti. Bir yandan da titreyen bacaklarını sakinleştirmeye çalışıyordu.

Boyutlar Arası | Gellert GrindelwaldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin