...İyi okumalar...
..............
Her şey bitti ve geriye sadece anılar kaldı.
.......
"Aurora! Neredesin? Joanne arıyor!" Saçlarımı kurutmaya ara verip odamın kapısına yürüdüm ve kapıyı açarak Bella'a seslendim.
"Odamdayım! Üzerimi değiştireceğim Sen konuş Bella!" Bella'ın telefonla konuştuğunu duyduğumda tekrar yatağıma oturdum ve saçlarımı kurutmaya devam ettim. Bugün Gala vardı. Bir saate kadar orada olmamız gerekiyordu. Büyük ihtimalle Joanne bu yüzden aramıştı.
Saçlarımı kurutmayı bitirdikten sonra kalktım ve bir kaç gün önce Bella ile yaptığımız alışverişte aldığım elbiseyi giymeye başladım. Aslında bunu Bella'ın zoruyla almıştım. Benim ait olduğum evrende bu tarz elbiseler giyilmediği için açıkçası biraz garipsemiştim. Güzel bir elbiseydi.
Beyaz rengi vücudumu daha zarif göstermişti. Bella'ın zevkinin güzel olduğunu itiraf etmeliydim. Elbiseyi giydikten sonra saçlarımı yapmak için aynanın karşısına geçtim. Zaten çok uzun değillerdi. Bu yüzünden basitçe toplamam yeterli olmuştu. Balla'ın aniden odaya dalmasıyla yerimden sıçradım. Bundan nefret ettiğimi bile bile neden kapı çalmayı ısrarla reddediyordu ki?
Bella Gala için dizlerinin üstünde biten siyah bir elbise seçmişti. Saçlarını topuz yapmıştı ve yüzünde hafif bir makyaj vardı. Çok güzel görünüyordu. Hala nasıl erkek arkadaşı olmadığını anlayamıyordum.
Her zaman dikkatleri üzerine çeken birisiydi. Etrafa coşku ve eğlence yayıyordu. Benim vücudumun aksine o daha dolgun ve kıvrımlı hatlara sahipti. Pek çok erkeği büyülediğinin farkında olsa bile bir ilişkiyi her zaman reddediyordu. İlişkisi olunca özgürlüğünün kısıtlandığını düşünüyordu. Açıkçası gerçek bahanesinin bu olduğundan pek emin değildim. Yine de bu konuyu bir daha açmadık. Beni gördüğü zaman şaşkınlıkla bana baktı.
"Neden bana öyle bakıyorsun? Fazla mı kötü görünüyorum?" Bella bana doğru bir kaç adım daha attı ve elimi tutarak beni etrafımda döndürdü.
"Hayır tabi ki de. Sen şaka mı yapıyorsun? Elbise mükemmel olmuş. Tanrıçalardan bile daha güzel görünüyorsun." Gülümsemem yüzümde dondu. Söyledikleri ile aklımda beliren anı göğsümde bir ağrının başlamasına sebep oldu.
Flashback
Nurmengard Kalesi 1920"Oriel! Hemen avizeden in ve o yüzüğü yerine koy! Bianca asamı kemirmeyi bırak? Ivy ve Night iksir kazanından uzaklaşın, o içebileceğiniz bir şey değil! Birazdan gitmemiz gerekiyor ve eğer odayı dağıtırsanız sizi götürmem haberiniz olsun." Onları uyarmamla ejderhalar yanıma geldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası | Gellert Grindelwald
Fanfiction"Yaşadığımız evrenler bile değişse, seni her zaman hatırlayacağım Grindelwald." *Hikaye Gellert Grindelwald ve Johnny Depp kurgusudur...