15.Bölüm

93 15 8
                                    

...İyi Okumalar...
.......

İyi Okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.......

Bazen tarafsız olduğunu söyleyenler aslında taraf seçenlerdir.
.......

Macusa Binası
Aralık/1928

115. Sayfa da bir şey yok...

116. Sayfa da bir şey yok...

117. Sayfa da bir şey yok...

"Boş, boş ve boş! Tüm kitap boş! Burada sadece boşuna zaman harcıyoruz!" Percival elindeki kitabı sertçe kapatıp masanın üzerine fırlatırken kendi kendine söyleniyordu.

Theseus yaslandığı duvardan gözlerini devirerek karşısında ki seherbaza baktı. "Biraz sakin olmayı dener misin? Buraya yalnızca araştırmaya geldik. Bir şey bulmaya değil!"

"Bu her şeyi bildiğini sanan Dumbledore bizi burada oyalarken nasıl sakin olmamı bekliyorsunuz Bay Scamander? Bir şey bulmayacaksak araştırma yapmanın ne anlamı var?" Percival sabırsızca söylendi.

"Daha iyi bir fikriniz varsa lütfen söyleyin Bay Graves. Yoksa Grindelwald'ı tek başınıza yenebilecek güce sahipsiniz ama bizim mi haberimiz yok?" Katıldığı tplantıdan yaklaşık 15 dakika önce çıkıp ardından ekibe katılan Seraphina buna çoktan pişman olmuş bir şekilde Percival'ı azarladı.

"Ben öyle bir şey söylemedim-" Başından beri köşede kucağına çektiği iki kitabı kurcalayan Dumbledore sonunda sessizliğini bozarak tartışmaya dahil oldu.

"Ama ima ettiniz değil mi?" Percival'ın gözleri Dumbledore'un yüzünde ki alaycıl yan sırıtmayı gördüğünde vücudunda gezinen öfke ile yumruklarını sıktı.

"Bu sizin için gerçekten çok mu eğlenceli? İmkanınız varken Grindelwald'ı durdurmuyorsunuz. Bu yüzden farklı yollar ile sürünerek zaman kaybediyoruz." Albus cevap vermek için ağzını açsa bile karşısında ki adam onu dikkate almadan sözlerine devam etti.

"Bekle, unutmuşum. Sanırım bunun nedeni zaten çoktan onunla birlikte çalışıyor olmanız Bay Dumbledore?!" Albus'un sırıtışı soldu ve yerini delici bakışlar aldı.

"Benden şüphe ettiğini biliyorum ancak-" Dumbledore'un sesi odadaki büyük ahşap masaya sertçe bırakılan bardak ile kesildi.

"İkiniz de şuna bir son verir misiniz artık?! Zaten yeterince sorunumuz var. Lütfen tartışmanızı daha sonraya bırakın beyler." Seraphina'ın sesi ile iki adam da önlerine dönerek kendi işleri ile ilgilenmeye başladılar.

"Bugün çok uzun geçecek." Seraphina, yanında duran Theseus'un sözlerine karşı haklı olduğunu söylemek istercesine hafifçe başını salladı.

Boyutlar Arası | Gellert GrindelwaldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin