...İyi okumalar...
..............
Keşke dünya da gözlerin kadar güzel olsaydı. O zaman ölmek değil yaşamak isterdim.
.......
Kafamdan aşağı boşaltılan suyla yataktan fırladım. Ben önümü görmeye çalışırken Bella'ın kıkırdadığını duyuyordum. Sinirle ona döndüğümde hiçbir şey olmamış gibi odadan çıktı. Merdivenlerden inerken bir yandan da bana bağırıyordu.
"Bunun için üzgünüm." Gözlerimi devirdim ve arkasından seslendim.
"Hayır değilsin." Bella'ın gülmesini duyduğumdan dişlerimi sıktım. Neden bu kadar sinir bozucu olmak zorundaydı ki?
"Haklısın. Aslında değilim. Çünkü bunu çoktan hak etmiştin. Sabahtan beri seni çağırıyorum. Bugün alışverişe gideceğimizi sanıyordum. Yoksa Galaya pijamayla mı gitmeyi istiyorsun? Belki de dolgun göğüslerini ortaya çıkarıp malum kişiyi etkileyecek bir gecelik tercih eders-" Bella sözünü ona fırlattığım tarak yüzünden tamamlayamadı.
"Yerinde olsam sesimi keserdim Bella!" Bella ona attığım sert bakışları görmezden gelerek bakışlarını üzerimdeki pijamaya çevirdi. Johnny Depp baskılı pijamaya. Gülmeye başladığında yanına giderek suratına yumruğumu geçirmemek için kendimi zor tuttum. Gerçekten bu baskıların amacı neydi yani.
Aurora'ın bir tane bile baskısız ne pijaması ne de evde giymek için kıyafeti vardı. İnsan bir kaç tane yedek ayırır. Ama nerede. Bu kız kafayı kesinlikle Johnny Depp ile bozmuş. Şimdilik ben kullansam bile Aurora kesinlikle odasını müze, ve masasını da koleksiyon vitrini olarak kullanmaya bayılıyordu.
Böyle düşünmemem için hiç bir sebep yok çünkü odada duran büyük masanın üzerinde sadece Johnny'e ait filmlerinden oluşan bir film koleksiyonu var. Koleksiyon diyorum çünkü masada onun canlandırdığı her bir karaktere ait ayrı ayrı figürler, takılar ve eşyalarla dolu bir koleksiyon, yani neredeyse küçük bir servet yatıyordu.
Baskılı kıyafetleri saymıyorum bile. Kafaya takmasa bu kadar ileri gitmezdi. Dün Johnny'in her konserine veya onun katıldığı herhangi bir etkinliğe ait biletlerle dolu bir kutu bulmuştum. Kutuda bizzat Aurora'ın çektiği fotoğraflar da vardı.
Konserde, film setinde veya herhangi bir yerde çekilmiş olan Johnny Depp fotoğrafları. Açıkça söylemek gerekirse Aurora'ın ona hayranlıktan öte bir şeyler beslediğini düşünüyorum. Bende aşık olduğumda bu şekilde davrandığım için bu durumlar bana o kadar da yabancı değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası | Gellert Grindelwald
Fanfiction"Yaşadığımız evrenler bile değişse, seni her zaman hatırlayacağım Grindelwald." *Hikaye Gellert Grindelwald ve Johnny Depp kurgusudur...