...İyi okumalar...
.......
.......
"Sen benim için her zaman bir arkadaştan daha fazlasıydın."
.......Günümüz Ekim
Aurora'ın Evi"Biraz daha yavaş olmaya devam edersen geç kalacaksın!" Kafamı, içine gömüldüğüm dolabımdan çıkardım ve yatağımda kollarını birbirine bağlamış bir şekilde oturan Bella'a dik dik baktım. Sabahtan beri başımda konuşuyordu.
"Bella rica ediyorum beni rahat bırak! Ne kadar konuşursan konuş beni acele ettiremezsin. Lütfen elimi ayağıma dolaştırmaz mısın?" Bella oflayarak ayağa kalktı ve odadan çıktı.
Sonunda.
Sanırım ne olduğundan bahsetmedim. Göründüğü gibi. Evet her zaman olduğu gibi yine bir yere gidiyordum.
Yaklaşık bir ay kadar önce Joanne evime gelip bana iş teklifi yapıtında, bunu kesinlikle kabul emek istemediğimi belirtmeliyim. Bunun başlıca sebeplerinden birisi tabii ki de Johnny Depp oluyordu.
Onun aslında Gellert olup olmadığından asla emin değildim. Bu yüzden onunla yapacağım her konuşma kesinlikle çok tuhaf olacak ve büyük ihtimalle sürekli saçmalayarak kendimi rezil edecektim. Teklifi duyduğumda aklıma gelen ilk şey bu olmuştu.
Burası ait olduğum evren olmadığı için açıkça rezil olmak umurumda falan değildi. Zaten eninde sonunda buradan gidecektim. Ancak yinede uğraşmak istemiyordum
Ve aslında tüm sorun sadece bununla sınırlı değildi.
Kameralar benim hayatıma yabancıydı. Daha önce kamera karşısına çıktığımda bir katile yardım ettiğim için suçlanıyordum. Fotoğraflarımın boy boy gazetelerde basılmasının ardından Grindelwald ile beraber birkaç ay Macusa da misafir edilmiştik.
Tüm bu olan şeylere yabancıydım. Daha önce böyle bir şey deneyimlemediğim için çok istemsizce geriliyordum. Aurora zamanında oyunculuk yapmış olabilirdi, ama ben yapmamıştım. Her ne kadar Aurora'ın anıları zihnimin içinde dolansa bile oyunculuk, deneyim gerektiren bir işti ve bunu sadece bana ait bile olmayan hatıralar ile kazanmam mümkün değildi.
Bunları göz önünde bulundurmama rağmen şimdi hiçbir şekilde ne yapmam gerektiğinden emin olamadan, Joanne'in konumunu telefonuma yolladığı film setine gitmek için hazırlanıyordum.
Son olarak küpelerimi de taktıktan sonra boy aynasından kendimi inceledim. Gayet hoş göründüğümü söylemeliyim. Masamın üzerinde duran sırt çantamı da aldıktan sonra merdivenlerden aşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası | Gellert Grindelwald
Fanfic"Yaşadığımız evrenler bile değişse, seni her zaman hatırlayacağım Grindelwald." *Hikaye Gellert Grindelwald ve Johnny Depp kurgusudur...