...İyi okumalar...
..............
"Sen kalbimin ritmi ile oynarken sana direnecek gücüm yok, sevgilim."
.......
Macusa Binası
Aralık/1928"Sanırım aylardır konuşmama rağmen yeterince iyi anlatamadım Bay Dumbledore! Arşive girmeniz mümkün değil." Dumbledore karşısındaki kadına gözlerini devirmemek için kendisini zorladı.
İki aydır gide gele aynı şeyleri duymaktan bıkmasına rağmen her seferinde bir şey olmuş ve bir türlü arşive girememişti.
"Bakın sayın başkan eğer önemli olmasaydı sizden böyle bir şey asla talep etmeyeceğimi bildiğinizi düşünüyorum." Seraphina oturduğu koltuktan kalkarak Dumbledore'a doğru ilerledi.
"Arşive nedenini bile söylemeden istediğiniz zaman girip çıkamazsınız Bay Dumbledore! Bunu sizinle yıllarca tartışabilirim. Takdir edersiniz ki eğer herkes istediği zaman kayıtlara ulaşabilseydi odanın adı 'Yasaklı Arşiv' değil 'Yerel Kütüphane' olurdu. Yanılıyor muyum?" Albus ağırlığını bir ayağından diğerine verdi ve doğru kelimeleri bulmak için birkaç saniye düşündü.
"Haklı olabilirsiniz sayın başkan ancak doğrulamam gereken bilgi sadece benim için değil -doğru kelimenin bunlar olduğundan emin olmasam bile- direkt olarak dünya için hayati önem taşıyor. Gerçekliğini test etmeden size anlatırsam-" Dumbledore'un sözü Seraphina'ın sağında oturan Seherbaz tarafından kesildi.
"Anlatırsanız ne olur Albus Dumbledore?" Albus bakışlarını sesin sahibine çevirerek gözlerini adamın yüzünde gezdirdi.
Percival Graves.
Grindelwald'ın birkaç ay boyunca Çok Özlü İksir sayesinde kılığına girerek Macusa'da rahatlıkla dolaştığı Bakanlığın Sihirli Güvenlik Direktörü olan yüksek seviyeli Seherbazlarından birisi. İlk kez Seraphina ile yaptığı konuşma sırasında buradaydı ve bu Albus için hiç iyi olmamıştı.
Grindelwald'ın yakalanmasının ardından tutsak edildiği yer tespit edilmiş ve Macusa tarafından yapılan baskın sırasında Gellert'ın takipçilerinin kaçarken -artık işe yaramayacağı için- onu geride bırakmaları sonucunda kurtarılmıştı. Yaşadıklarından sonra Albus'a güvenmediği gözlerinden okunuyordu.
"Grindelwald ile aranızda geçenler hepimizin malumu olduktan sonra bırakın sizi büyü dünyasının en eski verilerinin tutulduğu arşivlerden birine sokmamızı, şuanda Bakanlığa girmenizin tek sebebinin Azkaban'a gönderilmek üzere tutuklanmış olmanız olması gerekiyordu. Grindelwald'a karşı elimizdeki tek koz olduğunuz için şanslısınız. Aksi halde bu görüşmeyi zindanda yapıyor olacaktınız." Seraphina elini kaldırarak Percival'ı susturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutlar Arası | Gellert Grindelwald
Fiksi Penggemar"Yaşadığımız evrenler bile değişse, seni her zaman hatırlayacağım Grindelwald." *Hikaye Gellert Grindelwald ve Johnny Depp kurgusudur...