16

265 26 13
                                    

Jimin POV.


Guk wprowadził się do mnie kilka dni później. Zaczynamy nowy wspólny rozdział przez co byłem strasznie szczęśliwy i zdecydowałem się wziąć za siebie, dlatego gdy Kook był w pracy poszedłem do fryzjera.

ㅡ Minseo? ㅡ Zdziwiłem się widząc chłopaka w salonie. Nie wyglądał jak klient, ponieważ miał na sobie fartuszek i mieszał coś w miseczce.

ㅡ Jimn?

ㅡ Co tu robisz? Pracujesz? Myślałem, że jesteś informatykiem.

ㅡ To... To nie tak.

ㅡ Powiedz mi prawdę.

ㅡ Yh... Tak. Pracuje tutaj. Jestem fryzjerem, zadowolony?

ㅡ Dlaczego mnie okłamałeś?

ㅡ Myślałem, że jak powiem prawdę zerwiesz kontakt. Straciłem już tak kilka osób, które stwierdziły, że to nie działka dla facetów, a ja... Ja po prostu kocham włosy. Uwielbiam farbować i... Aish.. przepraszam Jimin. Nie chciałem.

ㅡ Wiesz, że to dla mnie nic takiego? Nie byłbym zły, że jesteś fryzjerem. Praca jak praca.

ㅡ Wiem, ale... ㅡ Urwał uciekając wzrokiem. ㅡ Muszę wracać do swoich obowiązków. Wybacz. ㅡ Odszedł. Westchnąłem ciężko siadając na krześle czekając na swoją kolej.

Pół godziny później przyszła na mnie pora. Ucieszyłem się, że będzie mnie farbował Minseo. Skoro kochał to co robił to najpewniej nie zniszczy mi włosów.

ㅡ Co chcesz zrobić?

ㅡ Chciałbym zmienić kolor. Widzisz te odrosty? Koszmar.

ㅡ Nie tylko odrosty widzę. ㅡ Zaśmiał się. ㅡ Masz strasznie rozdwojone końcówki.

ㅡ Wiem. Dawno nie byłem u fryzjera.

ㅡ Już się biorę do pracy. Jaki kolor? ㅡ Spytał pokazując mi paletę kolorów. Zamyśliłem się myśląc jaki kolor by mi pasował. Każdy był wspaniały. ㅡ Trudny wybór, nie?

ㅡ Bardzo. Teraz mam większy mętlik niż miałem. Jaki ty byś mi doradził?

ㅡ Wiesz.... Może różowy? Albo szary? Każdy kolor by do ciebie pasował.

ㅡ Aigoo... Zrób mi rudy.

ㅡ Jasne. ㅡ Uśmiechnął się odkładając paletę na bok.

ㅡ A mógłbyś zakryć lustro? Chciałbym mieć niespodziankę.

ㅡ Nie ma problemu. ㅡ Rzekł odwracając lustro w inną stronę.

***

ㅡ Gotowy? ㅡ Spytał łapiąc za lustro. Skinąłem głową, a chłopak odwrócił zwierciadło. Otworzyłem szeroko oczy będąc zszokowany. ㅡ Podoba się?

ㅡ Jest... Cudownie! ㅡ Pisnąłem wstając i go przytulając. ㅡ Dziękuję Hyung. Bardzo dziękuję.

ㅡ Nie ma za co. Dlatego to lubię.

ㅡ Nie porzucaj tego. Masz smykałkę do fryzjerstwa. ㅡ Odparłem odsuwając się.

ㅡ Dziękuję. Jeszcze raz cię przepraszam, że kłamałem.

My Sister's Husband / KookminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz