Úkryt

42 8 0
                                    

Ano, další ubohý pokus o tohle..:D


17.listopadu 2031 21:05

Tak sem byla v tom krámku. Měli tam i barvu na vlasy, což bylo super.. koupila jsem si i sluneční brýle a klobouk, abych mohla chodit po městě alespoň s nějakou šancí, že mě nepoznají. Už jen najít místo, kde bych si tu hlavu mohla obarvit. A taky nějaký nocleh. Motel ..zkusím najít motel. A asi bych měla vyrazit. Je pozdě, nechci, aby mě tu potkal nějakej úchylák.


18. listopadu 2031 00:09

Jsem tu. Dlouho mi trvalo, než jsem našla něco přijatelnýho. A není to tu tak špatný, je tu i telka :D vzala bych pokoj bez telky, ale už neměli žádnej jinej volnej. Tenhle byl poslední. A hádej co ..je ze mě blondýna! Jo, není to zrovna velká sláva, ale nebudu riskovat odhalení, jen kvůli vlasům, ne snad?!

Za jednu noc tady, jsem dala většinu peněz co sem měla. Zbylo mi jen pár drobáků. Budu si muset dávat pozor. Předpokládám, že už zjistili, že jsem pryč. A podle toho, co jsem na nich za ty roky nastudovala, mě budou nejdřív pár hodin hledat a pokud mě nenajdou, tak do dají do televize.

Musím odejít brzo ráno a jít pryč, nesmím tady ani nikde jinde zůstávat moc dlouho. Zaprvé - nesměj mě chytit, a za druhé - chci co nejdřív najít toho zmetka, abych si mohla užívat jeho smrt.

A jsem už docela unavená, tak půjdu spát, ale i tak musím zůstat ostražitá. ..ano - ostražitá při spánku :D


18.listopadu 2031 09:32

Krucinál, spala jsem až moc dlouho! Policie už může bejt bůh ví kde a já si tady chrápu! Proč mě ten pojebanej budík nevzbudil?!


18.listopadu 2031 09:38

Do prdele! Zapla jsem televizi a zrovna tam běželi zprávy, no a co tam nebylo! ..řeknu vám, co tam bylo - moje fotka! Tak super.. budu se muset vypařit a to co možná nejrychleji to půjde! Aspoň, že na mě nevypsali odměnu... Věci zbalený mám. A venku je teplo, takže jsem si na sebe vzala jen tílko a kraťasy, co jsem si zabalila na cestu ..a samozřejmě i klobouk a sluneční brejle. A teď už fakt musím zdrhnout - asi půjdu oknem, je možný, že ostatní lidi už taky viděli zprávy..


Žij sen svého dětstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat