Miss McEvens

8 0 0
                                    

Novo je jutro u dječjem domu. Dizanje u osam, tuširanje, pranje zubi, odijevanje te uređivanje. Kada smo sve to odradile, spremne bi čekale Miss McEvens.

McEvens je već podosta godina radila ovdje sa djecom. Jako je stroga gospođa i ne voli neposluh, nepoštivanje i pitanja. Ona nas svakog jutra provjerava. Jesmo li počešljane, oprane i uređene ili, kratkom riječju pripremljene. Tko se nije držao programa i propisa, dobio bi packe. Ako na primjer, ne nosimo bijele čarape ili ako nismo odradile uređivanje, preskočile tuširanje i još mnogo razloga.

Uz packe bi dobili i ukore. Ali za Miss McEvens niti to nije bila dovoljno dobra kazna. Tko bi počinio, „nemar", tako je ona voljela to reći, uz packe bi ga obasipale i uvrede. Miss McEvens je imala različite vrste uvreda, za svaku vrstu djevojčica.

Poslije njezinih provjera nije bilo čudno ako bi netko bio rasplakan ili traumatiziran.

Ali nisu samo packe i uvrede bile kazna. Tko je više od tri puta prekršio pravila, odveli su ih i nitko ih više nije vidio u domu. To je bila najstrašnija moguća kazna.
Ja imam dva prekršena pravila. Prvo je da nema tučnjave. Većinom je  Christal kriva jer me izazivala. Nakon toga više uopće ne razgovaramo. Drugo je da se ustanemo na vrijeme. Imala sam žestoku svađu večer prije s Amy jer mi je sakrila cipele. Poslije ih ni ona nije mogla  pronaći.
 
Ako prekršim još jedno pravilo, najvjerovatnije ću saznati što se dogodilo ostalima. Jedino što znamo je da ih odvode na „poseban program", gdje će ih naučiti pameti.

Odrasli uvijek govore „ Za svoje odluke morate nositi i posljedice.". Mrzim tu izreku, makar je činjenica. Odrasli u domu su uvijek nasmiješeni. Osim gospođice McEvens. Tako su nasmiješeni da su ponekad i zastrašujući. Kao da su lutke na konopcima i rade sve što im se kaže.

Svaku noć prije odlaska na spavanje se molim. Molim Boga da blagoslovi moje roditelje i da mi pomogne u ovom surovom životu. Inače bi rekla svijetu. Ali svijet nikada nisam vidjela.

—————————————

Hvala svima na čitanju ovog nastavka i oprostite na greškama!

Ako vam nije problem, molim vas da na kraju svakog poglavlja  stisnute „vote". Hvala vam!

Zidine Where stories live. Discover now