"Ljudski rod je u opasnosti. Molimo vas da čim prije odete sa crvenog područja. Ne idite u sigurno područje ako ste zaraženi. Lijek i dalje nije pronađen. Sumnja se da ga uopće nema. Molimo vas, spasite se dok još možete. Trebamo sve preživjele. Avion za Seoul se još priprema i dorađuje, tako da ćete morati pričekati još najmanje mjesec dana. Do tada, pronađite sigurno mjesto i tamo ostani te. Neka je Bog s vama."
U tom trenutku se ekran zacrnio. Bilo je očigledno da se nalazim u takozvanoj crvenoj zoni. Brzo sam se, u tišini, vratila u sobu te počela pakirati sve stvari za koje sam mislila da će mi dobro doći. Nakon što sam se spakirala, pokušavala sam pronaći nekakvo oružje.
Bingo. Brzo sam spakirala dva pištolja, streljivo i nekoliko bomba te odjurila da pronađem i izlaz. Zabrinjavajuće je to što nigdje nema nikoga. Kao da su svi otišli. Potpuna tišina. Nekako sam dospijela u garažu. Imali su nekoliko letjelica i džipove. Brže bolje sam uskočila u džip koji je bio blizu izlaza i uključila ga. Motor je odmah snažno zabrujio. Sad ili nikad.Vozila sam se nekoliko sati, ali sam morala stati jer je počeo padati mrak. Žena je rekla da ovdje nigdje nismo sigurni. Pažljivo sam promotrila okolinu jer sam planirala napraviti logor, ali u pravi čas sam se spriječila da ne otvorim vrata. Vani je bila grupa zombija. Dala sam gas i brzo se udaljavala od njih. Još nekoliko sati vožnje. Nažalost.
Tri sata kasnije sam ugledala nekakvi logor. Nije bio velik, ali je izgledao sigurno. Dakako da je bio sigurniji od ostajanja ovdje s zombijima preko noći. Parkirala sam džip u njihovu garažu te pošla u kamp. Pronašla sam mjesto gdje bi mogla prespavati ovu noć i tamo sam se smjestila. Ovaj kamp je bio pun pijandura i propalica, ali nisam obraćala pažnju na njih. Iz jednog dijela kampa je odjeknuo zvuk pucanja. Zavladala je takva tišina da sam mislila da sam oglušila. Ljudi su se prestravljeno povukli, svako u svoj kut na spavanje. Zbog nastale tišine sam mogla u miru zaspati. Sutra će biti bolje jer ću otići bliže avionu za Seoul.Sve će biti u redu.
-----------------------------
Hvala svima na čitanju ovog nastavka i oprostite na pravopisnim pogreškama!
YOU ARE READING
Zidine
Mystery / ThrillerMarie je dijete bez roditelja te živi u dječjem domu. Djeca tamo žive pod strogim pravilima kućnog reda, ali ipak pronalaze vremena za igru i zabavu. Međutim, oko dječjeg doma se nalaze ogromne zidine. Najvažnije pravilo je bilo nikada ne prelazi te...