Snijeg

5 1 1
                                    

Bliži se Advent. Moje najdraže doba godine. Svake godine se sve u domu ukrašava kuglicama, orašarima, jaslicama i mnogim drugim ukrasima. Dom se nakratko pretvori u dvorac. Veliki šareni dvorac. I ne samo to! U Adventu, 14. prosinca, se posebno ukrašava velika hala.

Hala je najveće mjesto u domu. Čak se govori da je bila namijenjena velikim kraljevskim proslavama. Tako je divan osjećaj plesati u hali poput neke princeze iz tih vremena. Ali sama. Ne vjerujem da će me itko pozvati da budem njihova pratnja za Snowflake. Nikad me nitko nije pozvao, stoga sam plesala sama. Kad bi se najviše ljudi okupilo u sredini hale plesati, ja sam uklizala između njih i plesala sama.

Prva naznaka da je Advent počeo bio je snijeg. Nešto čemu se sva djeca i odrasli raduju. Mnogi u domu su se dogovarali za natjecanje u grudanju. Igra se u 16 timova na četiri runde. Svake runde se izbacuje dvoje. Kada ostane samo osam timova, igra se polufinale. Tamo ispadaju četiri tima. U finalu je nešto kompliciranije. Ostanu četiri tima koji prvo sagrade svoje utvrde. Na vrh tih utvrda stave zastavu boje svoga tima. Tko prvi sakupi sve četiri zastave, taj je pobijedio. Igra se u nekoliko dana tako da, ako se snijeg malo otopi, preko noći će se opet zalediti stoga će igra postati veći izazov.

Opet sam imala viziju.

Ulazim u osvijetljenu dvoranu. Tamo ugledam troje djece. Dvoje dječaka i djevojčicu. Svo troje se okrenu prema meni. William je jedan od njih. Djevojčica i William brzo vrate pogled prema naprijed, ali ovaj drugi dječak me promatra. Onda čujem riječi.
„Moraš nas sve pronaći. Čim prije izvršiti zadatak. Moramo spasiti sve ljude od sigurne smrti. Požuri!", djevojčica reče to sigurnim glasom. William i ona otiđu iz dvorane, ali onaj dječak je još tu.
„Svi se nalazimo ovdje u domu. Ja, William i Miriam se poznajemo od prije. Ali ja, ti i Miriam ćemo se upoznati malo prije Snowflake-a.

Onda moramo izvršiti zadatak."

—————————————

Hvala svima na čitanju ovog nastavka i oprostite na greškama!

Ako vam se priča svidjela,  možete kliknuti „vote".

Zidine Where stories live. Discover now