Nakon što sam se smirila, sišla sam u dnevnu sobu. Nije bilo nikoga te su vanjska vrata bila širom otvorena. Bio je predivan sunčan dan. Negdje malo dalje se čulo smijanje i vrištanje djece. Gotovo je izgledalo kao da je sve u redu, kao da nam ne prijeti nikakva opasnost.
Izišla sam van potražiti ostale. Izgubila sam se u kampu. Bravo Marie! Od svih se baš ti moraš izgubiti! Nakon nekoliko minuta našla sam Miriam. Vježbala je pucanje lukom i strijelom.
„Hej Marie!", uzviknula je. Što me prestrašilo, jer sam mislila da me ne vidi.
„Bok."
„Je si bolje?"
„Jesam. Hvala na pitanju."
„Gle, John mi je pokazao kako koristiti luk i strijele! Ako hoćeš mogu i tebe mogu naučiti kako se njima služiti!”
„Zašto ne?"Pokazala mi je kako držati luk i strijelu. Elegantno i čvrsto, tako je ona rekla. Nakon nekoliko sati smo se dosta zbližile. Saznala sam da ona ima roditelje i da žive u Texasu, ali kaže da ih nije vidjela dvoje godine. Puno puta ih je pokušala nazvati no nitko joj se nije javljao. Ne razumije što se dogodilo tog dana kada su je oteli. Njezinih roditelja nije nigdje bilo. Zapomagala je za pomoć. Niti susjedi nisu izašli vidjeti što se događa. Nešto, nešto mi je u toj priči poznato, kao da se već meni dogodilo, ali ne mogu razaznati kad i gdje niti tko je bio samnom.
Odjednom se iz šume čuo prodoran krik. Ljudski. Ja i Miriam smo pojurile do glavnih vrata kampa da vidimo što se događa. Nitko nije zatvorio glavna vrata. Nikoga nije bilo vani. Više nijedna vrata nisu bila širom otvorena. Ptice koje su ujutro milozvučno pjevale i cvrkutale, utihnule su. Unatoč svemu, otišle smo iz kampa. Naoružane samo lukom i strijelama. Probijale smo se kroz gusto raslinje i pazile da ne proizvedemo ni najtiši zvuk.
Probile smo se na neku majušnu čistinu. Neko smo vrijeme tamo stajale u tišini. Zabezeknute. Uplašene. Ljute. Tužne. Zatvorila sam oči i u sebi govorila: probudi se, probudi se, sve je samo san, probudi se,...
PROBUDI SE!!!
_____________________________
Hvala svima na čitanju ovog nastavka i oprostite na greškama!
YOU ARE READING
Zidine
Mystery / ThrillerMarie je dijete bez roditelja te živi u dječjem domu. Djeca tamo žive pod strogim pravilima kućnog reda, ali ipak pronalaze vremena za igru i zabavu. Međutim, oko dječjeg doma se nalaze ogromne zidine. Najvažnije pravilo je bilo nikada ne prelazi te...