Rijetko se dogodi nešto uzbudljivo u domu. Najčešće su to proslave rođendana ili priredbe. Čak i imamo školski ples. Zovemo ga Snowflake Dance, većinom zbog toga jer ga organiziraju zimi. Ali to nije ništa u usporedbi s dolaskom novog dijeteta.
Ovog prijepodneva svi smo se okupili oko stepenica. Htjeli smo izbliza vidjeti što se događa, ali nam ne dopuštaju. Moja je pretpostavka da ne žele da vidimo vanjski svijet. Jer svaki put kad novo dijete dolazi, moraju autom doći u dom pa se i zidine moraju otvoriti da bi auto mogao proći.
Ali ta vrata nisu mala. Željezna su. I imaju više slojeva. Često čujemo neke neljudske zvukove izvana; čim se zvukovi poglasne dolazi više ljudi s pištoljima, noževima i raznim drugim oružjima za ubijanje svega i svačega.
Dva dana poslije dolaska novog dijeteta, Miss McEvens mi je rekla da spakiram sve svoje stvari jer se selim u drugu sobu. Nisam htjela prekršiti i treće pravilo pa sam brzo sve spakirala. Miss McEvens me odvela na drugi kraj doma. U kraj koji ne smijemo. Zapadno krilo doma.
Rekla je jasno i glasno: „Ne postavljaj mu puno pitanja i budi uljudna prema njemu." Aha, naše novo dijete je dječak. Nastavila je: „ Ako bude trebao pomoć ili ako te pita gdje se što nalazi, pristojno mu odgovori. Ako budeš dobra prema njemu cijeli ovaj mjesec, možda zanemarimo tvoja dva prekršena pravila." Ja sam samo poslušno kimala glavom. Otvorila mi je vrata sobe te sam polako ušla u nju.
Prvi čas mi se činilo da nikoga nema, ali zatim je izašao iz kupaonice. Bio je visok, imao je crnu kosu i plave oči. Nije bio niti najmanje iznenađen što se nalazim ovdje. Raspakirala sam svoje stvari i namjestila krevet. U devet sati trebamo biti u krevetu. Sad je 20:48. Još dvanaest minuta, taman dosta vremena da se malo upoznamo.
Moja očekivanja su bila daleko bolja nego stvarnost. Što god sam ga pitala, on na to pitanje nije obraćao pažnju.
Bit će bolje sutra. Jer sutra je novi dan.
—————————————
Hvala svima na čitanju ovog nastavka i oprostite na greškama!
U komentarima slobodno izjavite kako bi priča mogla teči dalje.
I ne zaboravite kliknuti „vote"!
YOU ARE READING
Zidine
Mystery / ThrillerMarie je dijete bez roditelja te živi u dječjem domu. Djeca tamo žive pod strogim pravilima kućnog reda, ali ipak pronalaze vremena za igru i zabavu. Međutim, oko dječjeg doma se nalaze ogromne zidine. Najvažnije pravilo je bilo nikada ne prelazi te...