Miriam

6 0 0
                                    

Opet novo jutro u domu. Još uvijek pokušavam shvatiti što se jučer dogodilo. Sjećanje, vizija ili san, bilo je neobjašnjivo. Sve se prebrzo događa od kada je William stigao u dom, više se ne stignem družiti sa Laurom i Amy. Čak me i Christal ostavila na miru.

Nakon doručka odlučila sam potražiti Williama. Nalazio se u hodniku sa tom Miriam i dječakom. Baš pravo vrijeme za upoznavanje.
„Marie, upoznaj Miriam i Kevina."
„Ne mogu vjerovati da je jedna od nas. Izgleda tako krhko i bespomoćno."

Vidjelo se da se ja i Miriam nećemo biti najbolje prijateljice. William je sa Miriam otišao u biblioteku, dok sam ja ostala sama sa Kevinom.

Kevin nije bio bezobrazan prema meni, ali se vidjelo da je zbunjen činjenicom da sam jedna od njih.
„Stvarno imaš znak? Poput nas?"
„Koliko god to bilo čudno, da, imam znak."
„Ne želim biti nepristojan, ali ne činiš se kao jedna od nas."
„Znam. Niti sama ne znam kako sam dobila oznaku. Niti se svojeg djetinjstva ne sjećam!"
„Znam da je sve frustrirajuće. Sve se prebrzo događa, a ti nemaš o ničemu pojma. Ne brini. Imaš mene, Williama i Miriam. Miriam je možda hladna, ali čak i ona ima osjećaje i biti će uz tebe kad ćeš trebati pomoć. Svi smo zajedno u ovome." Nakon toga je otišao u  biblioteku.

Brzo sam otišla u svoju sobu. Imala sam čudan osjećaj. Grozan, hladan osjećaj. U tom trenutku se čulo glasno cviljenje. Vrata zidina su se otvarala. Pogledala sam kroz prozor. Nije bilo čuvara niti vojske. Ničega. Neki ljudi su se počeli okupljati dolje kod vrata. Nisu izgledali zdravo.

William je vratima udario u zid i prenio me iz transa.
„Sad je trenutak. Moramo otići. Žao mi je što tek sada za to saznaješ, ali nismo ih očekivali tako brzo."
Nisam ga razumjela, ali sam se brzo spakirala i pošla za njim u veliki hodnik. Kevin i Miriam su bili dolje. Otišli smo u nekakvi kombi i ondje smo bili prisiljeni spavati.

Onda mi se zamračilo pred očima.

_____________________________

Oprostite na greškama i hvala vam na čitanju i ovog nastavka!




Zidine Where stories live. Discover now