Adsız Bölüm 9

12.2K 564 29
                                    

18 Eylül 2004

 Sevgili Günlük ;

Yeni bir yıla başladık. Poyraz ile aynı sınıftayım ancak benimle hiç konuşmuyor. Konuşması için yanına gittiğim zamanlar bir türlü ağzımı oynatamıyorum. Üstelik derste bir kere ona bakarken yakalandım. Ne kadar utandığımı tahmin edemezsin... Yüzümün pancar gibi kızardığına eminim.

 

19 Eylül 2004

 Sevgili Günlük ;

Bugün Poyraz okula gözü mosmor bir şekilde geldi. Öğretmen sürekli bunu ona kimin yaptığını sordu ancak o sessiz bir şekilde sırasında oturmaya devam etti. Öğretmenimiz bu durumu ailesine bildireceğini söyledi.

 Ben bunu ona kimin yaptığını biliyorum. Öğretmene söylemeyi düşündüm ama bana inanmayacağını biliyorum. Üstelik söylersem bana kimse inanmaz. Söylersem bir daha ki sefere Selman Amca , Poyraz'a daha fazla zarar verir....

Selman Amca , eve içkili geldiği zamanlarda kavga ediyor. Bazen Poyraz'a da zarar veriyor. Poyraz'a vurduğu zamanlarda benim de canım acıyor ancak yapabileceğim hiçbir şey yok. Böyle zamanlarda sadece odamın camından onların evini seyredebiliyorum.

 Poyraz , Selman Amca vurduğu zaman hiç ağlamıyor. Onun yerinde olsam ağlamadan sessizce bekleyebilir miyim , bilmiyorum...


***


Baran'ın içinden kahkaha atmak geliyor. Sevinçle masadan kalktı ve cebinden çıkardığı telefonu tuşladı. Bu muhteşem haberi paylaşmadan duramazdı.

Telefon bir iki çalışta açıldı. Baran , Kenan'ı kısaca bilgilendirdikten sonra telefonu tekrar cebine koydu.

Pamela asık bir suratla karşısında oturuyordu. Baran'ın aksine morali bozuk gibiydi. 'Memnun musun bari?' diye sordu ancak Baran o kadar sevinçliydi ki kızın ne dediğini duymadı bile. Elindeki video kayıtlarına ve fotoğraflara tekrar tekrar bakıyordu. Sanki çok kıymetli bir şey tutuyormuş gibi davranıyordu. Onları pantolonunun arka cebine koydu.

'Karlı bir işti , Pam. Şimdi gidebilirsin. Paranın kalanını hesabına yatıracağım.' Pamela üzgün bir suratla ayağa kalktı. Neden böyle olduğunu bilmiyordu. Normalde tongaya düşürdüğü erkeklere acımazdı ama bu seferki çocuk... Bunu kendine itiraf etmesi bile zordu fakat sanırım bu sefer ki kurbanından hoşlanmıştı.

Baran ise o kadar mutluydu ki Pamela'nın hal ve hareketlerine dikkat bile etmedi. Tek düşündüğü Poyraz'ın bu iddiayı kazanmasını önleyecek kanıtların elinde olduğuydu.


***


Şahika , ayakları şişmiş bir şekilde kendini yatağa attı. Geri kalan yolu yürümekle aptallık etmişti. Poyraz'ın onu kapılarının önüne kadar bırakmasına izin vermeliydi. Aynı sitede oturuyorlardı ancak evler arası boşluk fazlaydı.

Yorganı üstüne çekti ve telefonunu göz hizasına kadar kaldırdı. Acar'dan gelen mesajlar dışında telefonu boştu.

Düşünceleri yine istemsizce Ayaz'a kaydı...Son zamanlarda onu çok sık düşünür olmuştu. İddia olayı olmadan önce Ayaz önünde ayı kostümüyle dans etse bile dikkat etmezdi. Kendini insanlardan soyutlamada o kadar iyiydi ki! Kimse ile konuşmadan bunca sene nasıl yaşayabildiğini merak etti.

Fake Love [Türkçe]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin