EVLENİYORUZ...14

32 9 1
                                    

Kook yeniden onun boynuna kapanarak, dudaklarıyla öpmeye, dişleriyle ısırmaya başladı. Jiminse çaresizce inliyordu bu canavarın altında. Kook bir anda elini onun pantolonuna indirerek, düğmeni ve fermuarını açtı. O ince kumaşın üzerinden Jiminin sertleşmiş penisini çekiştirmeye başladı. Jimin öylece inliyordu. Artık karşı çıkmaya ne gücü ne de isteği vardı. Zaten artık o da Kook gibi onu istiyordu. Kook bir anda elinin altındakı kumaşın ıslandığını görünce sırıttı. O kıkırtılı sesle konuştu

"Artık hazırsın bebeğim şimdi geleceksin"

Kook Jiminin boxerini aşağı indirerek küçüğünün penisini ağzına aldı. Jiminin inlemeleri odada yankılanıyordu. En sonda Jiminin ağzından sesli bir inleme çıktı . O titrek sesle zar zor mırıldandı

"Kkk...kooo....kkk dayanamıyorum arrr....rtttı...ıkk. Çekil gele...ceğim..mmm Ihm"

Kook bir anda geri çekildi. O elini minik deliye tutarak fısıldadı.

"Adımla inle bebeğim. Benim için gel"

Kook yeniden Jiminin penisini ağzına aldı ve yalamaya başladı. Jiminin penisi artık yanıyordu. Jimin kendini tutamayıp inledi

"Ko...ok ahhhmm geli....yorum"

Jimin artık duramamıştı ve Kookun ağzına gelmişti. Jimin sırılsıklamdı. Bütün bedeni titriyordu zevkten. Kook ağzına gelen menileri yuttu. O miniğine bakarak sakince mırıldadı.

"Kalk duşa gir ve uyu. Bu gün çok yoruldun. Stresli gece oldu."
Jimin Kooka bakarak onun penisini işaret etti

"Ya sen ne yapacaksın söylesene ha?"

Kook elini salladı kıkırtılı sesle

"Beni düşünme sen. Duşunu yap ve uyu. Ben kapını kapatıp gidiyorum. Bir azdan döneceğim. Geldiğimde uyumuş olmazsan sahiden sana sakso çektireceğim. Anladın mı!? Minik civciv?"

Jimin kafasını olumlu anlamda salladı.
O odasına kalkarak duş kabinine girdi. Bir anda kulaklarına ard ardına kapının kapatılma, anahtarla bağlanma ve arabanın çalışma sesi geldi. Kook gitmişti. Jimin duşa girip temizlendi. O duştan çıkıp pijamalarını giyerek yatağa uzandı ve kendini uykuya teslim etti.

Saat artık sabahın üçüydü. Kook eve gelip anahtarla kapıyı açtı. Önce kendi odasına gidip duş yaptı. Sonra rahat bir şeyler giyinip Jiminin odasına gitti. Odanın kapısını açarak içeri girdi. Minik bebek uyuyordu. Yatağına yaklaşarak onun saçlarını okşadı. Sonra fısıltıyla

"Ben sana deli oluyorum bebeğim. Sen benim umudumsun Jimin. Seni asla bırakmam bunu unutma"

Sonra gözlerindeki ıslaklıkları silerek, küçüğünün saçlarına minik bir öpücük kondurdu. Kook ayağa kalkarak kendi odasına gitti. O Jiminin bunu duymadığını sanıyordu. Amma bu civciv her şeyi duymuştu. Jimin o an kendini zor tutuyordu. Kook odadan çıkdıktan sonra Jimin derin bir nefes aldı. Aman allahım kardeşi onu seviyor muydu? O da kardeşine aşıktı galiba. Jimin sakince yutkundu. Jimin gözlerini kapatarak yeniden uyumaya çalıştı. Ne kadar zor olsada sonunda uyumayı başarmıştı.

Günler geçiyordu. Yalnız o günden sonra Kook Jiminle bir daha konuşmamıştı. Sürekli okula, ordanda işe gidiyordu. Evet Kook Jiminden kaçmak için iş bulmuştu kendine. Kook çalışıyordu. Geç saatlerde dönerdi işden. Ya da bazen işleri olduğunu bahane ederek eve hiç dönmezdi. Böylece bir hafta geçmişti. Jimin kendi odasında oturmuş kitap okuyordu. Kookun bir anda odaya girmesiyle Jimin afallamıştı. Kook Jimine bakıp konuştu.

"En güzel takımını giyin. Bu gün evleniyoruz"

Yüzündeki razı ifade ve sinsi sırıtışla ona, şoka girmiş sekilde bakan Jimine yaklaştı. Onun kulağına eğilerek fısıldadı.

"20 dakikaya gelip seni alacağım. Eger hazır olmazsan, seni ben hazırlarım. Aladın mı?"

Kook odadan çıkar çıkmaz, Jimin çabucak ayağa kalkarak hazırlanmaya başladı. Eğer hazırlanmazsa,Kook kendi onu hazırlayacaktı. Jimin bunu çok iyi biliyordu. Kook bunu yaparsa Jimin için hiç iyi olmazdı. Jimin en sevdiği takımını giyinmişti. Çok harika gözüküyordu Jimin. 20 dakika sonra Kook kapıdaydı ve Jimin hazırdı artık. Jimin biliyordu bundan sonra onun hayatı daha çok mahvolacaktı. Ama para ve geleceği için onların evlenmesi gerekiyordu.

 Ama para ve geleceği için onların evlenmesi gerekiyordu

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Böyle giyinmişler

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Böyle giyinmişler. Bebeklerim

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Yeni bölümle sizinleyim. Okuyan her kese teşekkürler

Melek arkadaşım Eladenizim iyiki varsın seni seviyorum. Her şey için teşekkürler.

METANOİA...... JİKOOKМесто, где живут истории. Откройте их для себя