Tae yutkundu. Sonra aklına Jiminin her defa söylediyi sözler gelmişti. Jimin her defa can acısıyla söylerdi.
'Tae onun isminden ve kendisinden nefret ediyorum. JeonJungKook senden nefret ediyorum'.
Tae elini istemsizce uzatmıştı. Ayıp olurdu yoksa. Ama sürekli Kooka bakıyordu. Gözlerini ondan çekmiyordu. Taenin Kooka baktığını gören Yoongi,sırıtarak
"Ee Hope sevgilin gözlerini Kooktan çekmiyor ne oluyor?"
Bu sözleri işidince Tae gülümsedi. O kıkırtıyla
"Hayır arkadaşınızdan hoşlanmıyorum. kkkk Ben Hopeni seviyorum. Sadece Jungkook bey..."
Kook Taenin sözünü yarıda bıraktı. Sonra sakin tonda
"Bana Kook diye bilirsin. Hopenin sevgilisi bizim arkadaşımızdır."
Tae gülümsedi. Sonra yeniden sakin sesle
"Evet teşekkürler. Aslında Kook benim arkadaşımın kardeşine benziyor. Soyismi, ismi, görünüşü çok benziyor. Sanki aynı insanlar."
Gençler hepsi bir anda
"Tae arkadaşının ismi ne ha...?"
Tae bir az tedirginlikle boğazını temizleyerek sakince
"İsmi Jimin. Park Jimin. Daha doğrusu.
Jeon Park Jimin"Her kes şaşkınlıkla ona bakarken Taenin telefonu çalmaya başladı. Telefonda. J. P. Jimin yazıyordu. Tae sakince telefonu açıp kulağına götürdü. Sonra kısık sesle
"Efendim Jimin. ne olmuş?"
"Peki Jim bak heyecan yapma. Sana benim evi versem. Orada çalışsanız olmazmı?"
"Yok be kuzum sen derslerini, ödevlerini yap. Gerisi önenli değil. Kaç kişisiniz?"
"Ohaa 5mi ! Peki olur."
"Jim kardeşin biliyormu senin yanında 2 kız 2 erkek olduğunu?"
"Bak yine keçen defa olduğu gibi olmasın. Canını yakmasın senin."
"Peki anlaştık"
"Hayır ya ben Hopemle gezicem"
"Evet yanımda"
"Olur söylerim"
"Bak Jimin uyu olurmu?. Sen annenize söz verdin. Bu okulu iyi notlarla bitirmen lazım."
"Peki yarın sabah 9 da onları da al bana gel"
"Efendim Jimin. Biliyorum sen Jeon Jung Kooktan nefret ediyorsun. O bir canavar. Bunu artık 3 yıldır söylüyorsun zaten sarı kedi"
"Git uyu Jimin. Uyanık kalma olurmu?"
"İyi geceler canım kardeşim"
Tae telefonu kapatdığında her kes Taeye bakıyordu. Kook sinirli sesle
"Demek kardeşim sana geliyordu. Bu 3 yılda öylemi?"
Tae sakin sesle
"Evet her defa kardeşi tarafından dövüldüğünde, canı yandığında bana geliyordu. Yine geliyor ama o kadar sık değil. Annesi ve babası öldükten sonra kardeşi ya onu artık dövmüyor yada sadece ondan kaçış olmadığını çaresizce anlamış Jimin. O yüzden teslim olmuş artık kardeşine."
Her kes Taenin bu sözlerine şaşırırken Kook Taenin neden bahs etdiğini anlamıştı. Kook artık Jimini dövmüyor, karanlık odada kapatmıyordu. Jiminde o yüzden artık Taeye gitmiyordu.
O gece ortam çok gergindi. Kook Taenin ona bakan sert bakışlarından çekiniyordu. Eger yalnız olsaydılar, Tae onu güzelce evire çevire döverdi. Can arkadaşı Jimini mahvetmişti bu canavar. Kızgındı Tae.Jin bu gerginliği görünce tüm sesiyle bağırdı.
"Arkadaşlar bana bakın size bir şey söyleyeceğim"
Her kes ona taraf baktığında Jin kıkırdadı ve muzip sesle
"Bakın hepinize bir anda söyleyeceğim ve bir daha sormayacaksınız. Ben Kim Seok Jin bu gün itiraf ediyorum ki, Kim Nam Joondan hoşlanıyorum. Ona aşığım.
Her kes şokta Jine bakarken Joon ne söyleyeceğini bilmiyordu. Joonunda Jinden hoşlandığını herkes biliyordu. Ama Joon çok utanğac biriydi. O yüzden Jine açılamıyordu. Yoongi kısık sesle
"Ben biliyordum yaaa...Jin sahiden seni gözleriyle yiyiyordu kanka. Bunu nasıl anlamadın Joon yaa..."
Joon şoktan kendine gelemiyordu. Ama Yonginin sesi onu transdan çıkardı. Sonra utanğac ve kısık sesle
"Ben bilmiyordum ki, Jin sahiden benden hoşlanıyormusun?"
Jin kıkırdayarak
"Evet sahiden sana aşığım. Bu 1 yılda hep bekledim. Belki sen söylersin. Ama sen hep sustun. Bense bu gün artık birşeyler yapmam gerektiğini anladım. Son gücümü toplayarak söyledim işte. Rahatladım şuan ohhh be..."
Herkes bu itirafı alkışlarken Kookun gözleri Taedeydi. Sanki içinden bir hiss Jimini Taeye kıskandığını söylüyordu. Tae Jimine Kookdan daha yakındı. Jimin Kookdan daha çok seviyordu Taeni. Buysa Kooku delirtmeye yetiyordu. Maalisef Kook hiç bir şey yapamıyordu.
Zaman hızlı geçmişti. Parti bitmişti. Her kes Joon ve Jini tebrik edip mekandan ayrılıyordu. Her kes kendi evlerine dağılırken Kookun gözleri Yine Taeye kaymıştı. Tae Hopeyle nedense konuşuyordu. Hope sinirle nedense bahs ediyordu. Taeyse bunu aldırmıyordu. Sanki alışmıştı Hopenin bu haline. Sadece sessizce Hopeni dinliyordu. Kook daha fazla oyalanmadan arabasına binip Jiminin yanına dönmek istiyordu. O sarı civcivi özlemişti nedense. Bu özlemin nereden kaynaklandığını kendiside anlamıyordu. Kook arabayı çalıştırıp mekandan uzaklaştı.
🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫Kitabı okuyan her kese tşekkür ederim. Okurken Yıldıza basmayı unutmayın. Teşekkürler.
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
ELA DENİZİM seni çok seviyorum. İyiki varsın melek arkadaşım.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
METANOİA...... JİKOOK
Fanfiction𝐓𝐀𝐌𝐀𝐌𝐋𝐀𝐍𝐃𝐈 İnsan ona gıcık olan üvey kardeşe aşık olurmu bilmem ama Jimin olmuştu. Jungkookta Jimine aşık olmuştu ama nedense bunun farkında değildi maalesef.