Redouan? Dus hij is degene die me volgde? "Heb je hem dan nog steeds geen geld gegeven? Je zou hem toch vandaag zijn geld geven?" "Mijn vriend had geen geld, hij moest naar Marokko zijn vader is overleden, en ik kon bij niemand meer geld lenen" zijn vriend is bij Marokko en zijn vader is overleden? Dat is persies dezelfde situatie als die van Chahid "hoe heet je vriend dan" "hoezo?" "Zeg gewoon" "Chahid" O mijn god dus Chahid is mijn broers vriend. Als hij weet dat wij 2 iets hebben dan maakt hij mij niet alleen dood maar ook hem. "Hoe ga je het nu oplossen?" "Ik weet het niet man, Tfoe teringzooi" zegt hij boos. Hij loopt de trap op en gaat naar zijn kamer.
"Kom eten!" Roept me moeder vanuit de woonkamer. Ik loop de trap af en zie ze allemaal aan tafel. Er is ongemakkelijke stilte tijdens het eten.. "Ewa Chahid? Wat is er met jou?" Verbreekt mijn vader dan de stilte "niks" zegt hij droog, mijn vader negeert het en gaat veder met zijn eten.
Iemand belt mij, ik kijk naar het beeldscherm. Een onbekend nummer dat niet van Nederland is "hallo?" "Hey lieverd ik ben het Chahid" "heeey Chahid, elhamdoulilah je bent veilig aangekomen. Hoe is het met je" zeg ik blij "goed goed hmdl, met jou?" "Ook goed hmdl" zeg ik terwijl het eigenlijk heel slecht met me gaat door de problemen van Hamza. We praten en lachen wat. zijn stem doet mij goed, hij laat mij al mijn problemen vergeten.
Mijn moeder maakt mij wakker "Salma word wakker! Je bent te laat voor je werk!" Tfoe ik kom weer te laat. Ik doe snel me kleren aan en vertrek naar mijn werk.
"Je bent weer te laat he, heb je geen wekker thuis ofs?" Zegt hayat arrogant. "Wtf is er met jou? Waarom doe jij zo?" Ze negeert me vraag en loopt weg.
JE LEEST
Je bent van mij.
RomanceHet verhaal gaat over Salma die verliefd is op haar teamleider Chahid. Ze krijgt een moeilijke periode. Salma heeft een broer genaamd Hamza en een beste vriendin genaamd Hayat.