Chapter44(Unicode+Zawgyi)

129 7 0
                                    

'ဒေါက်တာ...ကျွန်တော်တို့ဘယ်လိုဆက်လုပ်ကြမလဲ?ဟိုမလှမ်းမကမ်းမှာကားမီးရောင်တွေတွေ့တယ်...သူတို့လိုက်လာပြီထင်တယ်...'

'ငါမြင်တယ်လေ....'

'အဲ့တာကိုဘာလို့ခုလိုအေးဆေးဖြစ်နေရတာလဲ...ဟင်...သူတို့ကရဲတွေပါခေါ်လာမှာလေ....ကျုပ်ရောဒေါက်တာရောပွဲသိမ်းသွားလိမ့်မယ်....'

'ဟက်....ယောက်ျားဘဲ....လုပ်ရဲရင်ခံရဲရမှာပေါ့...'

'ဒါ..ဒါဆိုဒေါက်တာကအဖမ်းခံတော့မို့လား...?'

'ရူးနေတဲ့သူကဘဲအဖမ်းခံမှာကွ....ငါ့မှာငါ့နိုင်ကွက်ရှိပြီးသား..သူတို့ငါ့ကိုလွယ်လွယ်နဲ့ဖမ်းမှာမဟုတ်ပါဘူး...ဟက်..'

'ဒေါက်တာ့မှာအကြံဉာဏ်ရှိလို့လား...?'

'ဟက်.....မင်းစောင့်ကြည့်လိုက်ပေါ့....'

ဟင်း.......

ကောင်လေးကိပြန်လွှတ်ပေးလိုက်ရင်ပြီးနေပြီကိုခင်ဗျားကဘာလုပ်ချင်သေးတာလဲဦးသုခရာ....

ကျုပ်တကယ်ဘဲရင်လေးမိတယ်.....

.............................................

'ဆရာ...လိပ်စာအရတော့ဒီခြံဘဲဆရာ...ဒါပေမဲ့ခြံထဲကားဝင်တာတောင်ဘယ်သူ့အရိပ်အခြေမှမတွေ့ရဘူး...တကယ်ဘဲသခင်လေးကဒီခြံထဲမှာလား....?'

'ငယ်..ငယ်လေး....ကိုကိုလာပြီ....'

ကားရပ်တာနဲ့ကျွန်တော့်ကိုတောင်မစောင့်ဘဲကားပေါ်ကနေပြေးဆင်းသွားတဲ့ဆရာ့ကြောင့်ကျွန်တာ်လည်းကားကိုစက်သတ်ရင်းအနောက်ကနေပြေးလိုက်ရတော့သည်....

တော်သေးတာပေါ့...ကလေးငယ်ကိုသူ့အဖိုးနဲ့အတူထားခဲ့လို့.....မဟုတ်ရင်သူလည်းသူ့ပါးရဲ့စိတ်နဲ့ထိန်းမရဖြစ်နေဦးမှာ....

'ဆရာ...ကျွန်တော့်ကိုစောင့်ပါဦးလား....?'

ခပ်သုတ်သုတ်သာဆရာ့နောက်ကပြေးလိုက်တော့ဆရာကတစ်နေရာအရောက်မှာခြေစုံရပ်ကာအဝေးကိုငေးနေလေရဲ့....

အနားရောက်တော့ဆရာ့နာမမည်အော်ခေါ်ကြည့်ပေမဲ့ဆရာ့ပုံကအသိစိတ်လွတ်နေတဲ့ပုံလို....အတေးတစ်နေရာတည်းကိုဘဲဦးတည်ကြည့်နေပြန်ရော....

SOUL(Completed)Where stories live. Discover now