Evren.

9 2 4
                                    

Kapı açıldı. İçeri asker kıyafetlerı giymiş, elinde adeta bilim kurgu filminden fırlamış bir silah olan siyah saçlı mavi gözlü bir kız.

Tek kelime etmedi. Sadece kapsülleri ve içindeki masumları incelledi ve not aldı.

"Hoşgeldiniz."

Bunu söylediğinde kimsenin anlamaması gerekirdi, kimse kimsenin geldiği evreni bile tanımıyor dili nerden bilecek?

Bu hiçbirinin dili değildi ama hepsi sanki ana dilleriymişcesine biliyordu.

"Çok merak ediyorsanız ben Shijian.
Neredeyse herkes nefret dolu bakışlarla bakıyor. Merak ettiğiniz asıl şey bu değil mi?"

herkes garip bakışlarını sürdürüyor.

"Anladım... aç."

kapsüllerin tepesi açılıyor ve herkes sırılsıklam bir şekilde kapsülün dışına çıkıyor. Garip bir şekilde sessizlik hala sürüyor, kimse konuşmuyordu.

Shijian kimsenin konuşmayacağını anlayıp söz aldı,

Tahmin edemeyeceğinizden daha fazlaydık bu güne kadar. Küçüldük, azaldık, 8 kişi kaldık şimdi. Koskoca bir gezegene, hatta belki de evrene karşı 8 minik çocuk. Tabii hiç biri 3000 yıldır uyuduklarını bilmiyor.

Arkalardan mavi kabarık saçlı kısa çocuk konuştu,

Bunun için hazır olduğumuzu düşünmüyorum. Bırak dövüş tekniklerini, dillerini bile bilmiyoruz.

Shijan söz aldı,

Biliyorsunuz tabii. Boşuna mı 6000 yıldır kapsüldesiniz?

Şok olmuş bakışlar, arkalardan pembe saçlı olan kız,
"6 bin mi, 6 BİN Mİ?!"

korkudan çığlıklar patlatıyor, Rei onu sakinleştirmekle uğraşıyordu.

Shijian, güçlü ama kısık bir sesle tüm yaşananĺarı anlatırken adını dahi bilmediği pembe saçlı kızın gözyaşları yanaklarından aşağı süzülüyor.

Rei şok içerisinde, diğerleri bakıyor.

Aklına ablasının kucağında ağlayışı gelip tetiklenene kadar pembe saçlı kızı sakinleştirmeye çalışıyordu.

Panikledi, anlam veremedi diğer 8 kişi gibi.

Shijian kolundaki saatle minik oynamalar yapmaya başladı.

1 ileri, 4 geri, zaman geriye.

Her şey tam olarak 17 dakika öncesindeki gibi. Hayır hayır. Şu an 17 dakika öncesindeyiz.

Shijian konuşmaya başladı,

Unuttunuz mu, burada mısınız?

Kimse anlamayınca Laira adlı kız söz alıyor, ve ikisi arası da diyalog başlıyor

-Ben buradayım, sizi bilmem

-Güzel, Tebrikler Büyücü.

-Büyücü, büyücü mü?

-Takımın büyü ustası.

- Ne takımı..???

-Evren.

Sönük Ateşin Bıraktığı İzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin