Antrenmanı akşama ertlediler.
Ekip Shijian dinlenirken Antrenman alanını temizliyordu. Belirli alandaki ağaçları söküyor, taşları yok ediyorlardı.
Shijian Nix ve Laira'nın açtığı pencereden onları izliyordu.Mağaranın hemen sağında bir tepecik vardı, Nix ve Leen orada oturup ekiptekileri yöneltiyordu. Rei, Dolion ve Rieka ağaçlarla uğraşıyor, Laira Arche ile birlikte kayaları dünyadan siliyorlardı. Hayat daha güzel gelmeye başlamıştı her biri için, Nix dışında.
Akşama kadar çalışan ekibin antrenmana ne hali kalmıştı ne gücü, fakat savaş önemliydi. Şehir onları arıyordu. Riekanın dünkü çığlığı tüm şehire yayılmıştı ve şehrin dikkatini çekmişti fakat kaynağını belirleyemediler. Rieka bunu hatırladıkça kahkaha atıyordu.
Shijian antrenman alanının önüne geçti ve ekibi önüne dizdi.
Nasılsınız bakalım, halsiz görünüyorsunuz, ama dinlenmek yok hahah. Hadi hadi eş seçin.
Eş seçimi. Kiminle savaşacağını seçecekti herkes.
Rieka ile Rei eşleşti.
Dolion ve Nix.
Arche, Arche ve Laira.
Leen tek kalmıştı. Shijian Leen'i tek görünce yanına geçti.
Tamamdır, hadi bakalım o zaman ilk... Dolion ve Nix.
Kapışma başladı,
Dolion ilk saldıran oldu, yakınındaki güç emebileceği ağaçların yapraklarını yayına toplayıp bir çift ok fırlattı Nix'in üzerine. Nix hızla üç alev küresi yollayıp iki oku da havada yaktı lav topları okların küllerini emerek büyüdü.
Küreler büyüdükçe Nix yüz ifadesi kazanıyor, sol gözü kızarıyordu.
Dolion yayını havaya fırlatıp kendisini yukarı attı ve havadayken cebinden küçük bir şise çıkarıp en yakınındaki bitkiye fırlattı. Yanındaki ağaçtan gelen iki sarmaşık Dolion'u sarıp havaya adeta asınca Nix duygularının kontrolünü kaybetti ve etrafı mavi telaşla sarıldı, elleri titriyordu ve gözleri sönmüştü,
Nix rolünü oynamayı bitirene kadar.Ağzından çıkan, bilinmeyen dildeki büyüleri ve kollarındaki tılsımları havadan gelen yıldırım benzeri enerjiyle çekiliyor ve Nix'i havaya kaldırıyordu.
Savaş alanı artık kara değil göktü.Dolion 5 ok gönderdi, Nix 6 cinle hepdini engelleyip birini Dolion'un içine yolladı.
Dolion artık his bakımından Nix'in aynısıydı.
Nix sahte gülüşünü artık dışa vermek zorunda değildi. Dolion ne hissederse aynısını hissediyordu. Ellerini açtı ve gökyüzünde bir yıldız çizip ortasından bir kitap çıkardı, kitabı yaktı ve kendisinin 3 katı mavi bir küreye çevirdi, Dolion'un okları etkisizdi. 45 oku kalmıştı ve yetersizdi. Nix küreyi yollamadan önce pes etti.
TAMAM TAMAM DUR YETERLİ!
Nix kendine engel olamayacağı evreye girmişti bile. Havadayken Dolion'un üzerine yürüyordu. Dolion son kozunu oynadı ve arkasındaki 3 ağacı köķünden sokup yayına geçirdi ve nişan aldı. İpi bıraktı ve Nix'in tam tepesinde elleriyle tuttuğu kürenin üzerine fırlattı.
TAMAM BU KADARI YETERLİ, 2. EŞLER GELSİN!
Dolion ve Nix aşağı inerken Rieka ve Rei alana giriş yapıyordular.
Başlayın.
İlk saldırı Rei'den. İki sırtyılanını yere batırıp Riekanın 3 tarafına zehirli balçıktan duvar dikti, Rieka kehanet küresini eline alıp anlaşılmayan, ulama tarzı sesler çıkarmaya başlayınca Rei kulaklarından çenesine doğru damlalarca kan aktığını hissetti. Sırtüstü düştü ve sırtyılanlarını sıvılaştırıp kendi etrafına sardı ve kendisini iyileştirip geri ayağa kalktı. Riekanın yüz ifadesi çok korkunçtu. Öldürecek gibi bakıyordu.
Sesi o kadar kalındı ki sesi duyanları Rieka'nın kız olduğuna inandırmak bile zordu. Rei kulaklarını sıvıyla tıkadı ve Rieka'nın üzerine 2 sırtyılanı yolladı.Kehanet küresını yere atıp kıran Rieka kürenin kırığına dokunup kendisini bembeyaz, ışıktan oluşan bir kurda dönüştü. Sesi daha da kalındı artık.
Birbirlerine tehditkâr bakışlar atmaktan başka bir şey yapmadıklarını gören Shijian mücadeleyi bitirdi.
Yeterli.
Ben ve Leen.
Leen korkuyordu ama cessretini tamamen kaybetmemişti.
Hazırsan, yada direkt BAŞLA!
Shijian zamanı dondurdu ve 2 dakika ilerisine aldı.
Savaş bitmişti ve ikisi de arenadan çıkmıştı.
Kazanan arkaplanda Shijian, mantıken Leen'di.
Son olarak ikizler ve Laira.
Çıkın.
Kafayı büyüyle bozmuşsun Laira. Masallarla.
Aelius, arkana bakmaya ne dersin?
Hm? HAAAH BU NE BÖYLE İN Mİ CİN Mİ LAİRA KİM BU HEEY???
hahah...
Evet, Laira kazandı... dedi Shijian ve Leen aynı anda.
Evet ekip, her gün herkes en az 5 mücadele kazanana kadar antrenmanlara devam edeceğiz daha sonra, istikamet başkanlık sarayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sönük Ateşin Bıraktığı İz
Science FictionFarklı evrenlerden seçilmiş 9 çocuk, evrenler arası barışı düzenlemek için yaratıcı tarafından görevlendiriliyor.