Shijian, Dünya'ya varmamız ne kadar sürer, diye soruyor Rei.
5 ay 2 hafta 4 gün 9 saat ve 17 dakika 36 saniye 51 salise.
Cevabını veriyor Shijian saate dahi bakmadan. Ekibin gözleri adeta yerinden çıkacak şaşkınlıktan. Nix dışında tabii ki, dinlemekten başka bir şey yapsa şaşardık.
Rei hiç tereddüt etmeden soruyor,
Nasıl? Saate dahi bakmadın!Shijian cevap vermiyor. Rei tekrae soruyor ve Shijian'dan yine cevap gelmeyince vazgeçiyor.
Bu sefer soru Arche'den geliyor. Soru üzerine soru alınca Shijian uzun bir of çekip odasına kapatıyor kendisini.
Ekip şaşkın. Nix sanki her şeyi biliyormuş gibi, yine tepki yok.
Ertesi uyanış saatinde
Shijian odasından çıkıp toplanma bölgesine ilerliyor.
"Kalan zaman 4 yıl civarı bir şeyler."Laira ilk uyanan. Yanında nereden bulduysa bir lavanta tütsüsü var.
Shijian gemide tütsü olmaması gerektiğini bilmesine rağmen sesini çıkartmıyor."Anlayışın için teşekkürler" diyor Laira, Shijian bunu dile getirmese bile.
Shijian kafası karışmış bir şekilde Laira'ya bakıyor,
bir şey söylemedim ki...
Ama düşündün.
DÜŞÜNCEMİ Mİ OKUDUN SEN?!
Ahahah...
Ekip 3 günden sonra kaynaşmaya başlıyor, herkes Kökeninden bahsediyor birbirlerine, yetenekleri, başarıları, aileleri...
Shijian'a geliyor sıra.
Stresli bakışlar ve titreyen elleriyle anlatmaya başlıyor,
Ailem, ben çok küçükken 503 savaşında öldürüldüğü sıra, Güç beni duydu. Çok iyi hatırlıyorum... Güç, beni seçti, ölümsüz kıldı. Zamanın kontrolünü ellerime teslim etti, tek bir şartla, ölüleri geri getirmek yok.
Güç'ün bu şartı beni yerle bir etmişti. Sesini duymuştum onun. Kalın, yankılanan güçlü bir ses. Tüm evren duymalıydı ama sadece ben duydum. Sadece ben.
Güç beni seçti, bu bana bir ceza, ailemi koruyamadığım için. Onları asla göremeyeceğim. Ne onları geri getirebilirim ne de yanlarına gidebilirim. Mahkümum buraya.
Herkes eli ağzında Shinian'ı dinliyorken Nix'in tepkisizliği çok fazla dikkat çekmeye başlıyor.
Tepki göstermeyi düşünmüyor musun? diye sesini yükseltiyor Laira, gösteremiyorum cevabını almayı beklemeyen Laira.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sönük Ateşin Bıraktığı İz
Science FictionFarklı evrenlerden seçilmiş 9 çocuk, evrenler arası barışı düzenlemek için yaratıcı tarafından görevlendiriliyor.