Kimse anlam veremiyor değil mi? En iyisi baştan anlatmak, diyor Shijian.
Milyonlarca yıldır dönen bir savaş içerisinde yaşayan evrenlerde, barışı sağlamak için gönderildiniz. Ben kaptanınız Shijian. Kaptan seçilmemin sebebine gelirsek.. Uzun hikaye.
Shijian herkesi boy sırasına dizerken, kendisi dışında kimsenin birbirinin ismini bilmediğini hatırlayıp herkesi tanıtıyor.
Sıranın en başında, pembe saçlı ve saçları iki taraftan toplanmış kısa kız, 1.59 boy, 46 kilo, isim Rieka. Kökeni Kuvaru, kurt vadisi.
İkinci sırada Dağınık kahverengi uzun saçlı, esmer bir kız. Adı Leen. Cebinde onun tıpkısının aynısı bir bebek. Kökeni bilinmiyor.
Üçüncü sırada Rei, sırtında belirsizce hareket eden solungaçlar, elleri simsiyah bir kız. Kökeni Haruna Cenneti. Cennet dendiğine aldanıp bembeyaz bir yer hayal etmek yanlış olur.
Dördüncü sırada şu tavana bakıp duygu belirtisi dahi göstermeyen mavi saçlı garip bileklikli çocuk. 1.70 boy, kilo hesaplanamıyor. İsim Nix. Kökeni Abyss Charm gezegeni.
Sırada Dolion. 1.79 boy, 61 kilo. Yeşil saçları beline kadar geliyor üstelik örülmüş. Köken Masonia. Shijian tarafından seçilmiş okçu.
Sondan bir önce, ilginç bir kız. Laira adı. Küçüklüğü ailesinden gördüğü kadarıyla büyü ve ritüellerle geçirmiş, siyah saçlı yeşil gözlü bir kız. Boyu 1.67, evet sıraya yanlış geçmiş. Köken Âveru.
Son olarak ikizler, Aelius ve Arche.
Ikisi de 1.83 boyunda, Yetenekler şu şekilde;
Aelius sıcağın kontrolcüsü,
Arche soğuğun.
Köken yok.Herkesin birbiriyle tanışıp kaynaşmasını bekliyor Shijian.
Rieka söz alıyor
Neden toplandık? Neden başkaları değil de biz seçildik?Shijian bunu açıklamasının henüz zamanı gelmediğini belirtiyor.
Hey hey, sebebini öğrenmeden bir şey yapmam ben, diyor Dolion sinirli bir şekilde.
Shijian olay çıkmasını engelleyemeyeciği fark edip kolundaki saat üzerinde parmaklarını gezdirip işaret parmağını 4 geri 2 ileri yapıyor.
Zaman geride.
Rieka sessiz. Kimse konuşmuyor.
Shijian söz alıyor,
Camdan dışarısını gördünüz mü?
Uzay boşluğundaki dev bir kapsüldeler, mavi bir gezegene doğru ilerliyorlar. Hala kimse bir şey anlamış değilken Dolion soruyor bu sefer,
Nereye gidiyoruz?
Görev yerine, Dünya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sönük Ateşin Bıraktığı İz
Science-FictionFarklı evrenlerden seçilmiş 9 çocuk, evrenler arası barışı düzenlemek için yaratıcı tarafından görevlendiriliyor.