3&4. EENIE MEENIE MINY MO

1.5K 132 69
                                    

⚰️ 19.12.2022 ⚰️

Merhabalar...

Uzun bir süredir burada yoktum çünkü o sırada diğer kurgum Yaralı Kül'ün 2.kitabını bitiriyordum. 😂

Bundan sonra güncel olarak Kabir İzi'ne bölüm gelecek yani bekletmeyeceğim sizi.

Uzun bir ara girdiği için ilk 2 bölümü hatırlamıyor olabilirsiniz, gidip göz gezdirmenizi tavsiye ederim, zaten çok kısaydı.

Scxr Soul X Sx1nxwy - Demons In My Soul
Melanie Martinez - Tag You're It.

⭐️⭐️⭐️ OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. ⭐️⭐️⭐️
Keyifli Okumalar!
- Yektane.

3. EENİE MEENİE MİNY MO

İnsanlar gökkuşaklarını severdi. Her renginde kendini bulan insanlar vardı. Bana da gökkuşağından bir renk verilmişti.

Turuncu.

Arkamdan, "Kızıl." diye seslenme sebebi de buydu.

Sarıya yatkın gözlerimi net görseydi büyük ihtimalle ona bir Japon balığını anımsatırdım. Ya da balon balığı ile Japon balığının çiftleşmiş hâlini. Çünkü yanaklarım bir balon balığı kadar şişkindi.

Yine kuruyorsun Artemis, adam yüzünü geç gözlerini bile görmemişti.

Ona bakmıyordum, sırtımı dönmüş bir şekilde öylece duruyordum. İçim ürperiyor, kalbim aşkım dışında kıvranıyordu.

Kabir Çağan kalbime vuran acının adıydı.

Bir de hayalim vardı tabii, karşısında ayaklarımın üstünde dimdik durabilmek.

"Ben de sizi tanıyorum." dedim. Yüzünü görmeme gerek yoktu şaşırdığına emindim, onu tanıyordum. "Her gün sizin gibilerle karşılaşıyoruz. Her gördüğünüz kıza sulanacak kadar irrite tipsiniz." Hayır kesinlikle değildi, her kıza sulanmak mı? Kabir kızlara bakmazdı bile, kızlar onun yanına giderdi! "O yüzden benden uzak dursanız iyi olur. Yoksa sapık olduğunuzu tam anlamıyla ispat etmiş olacaksınız."

Ve yürümeye devam ettim. Aynen böyle devam Artemis, aynen böyle... Aptal cümlelerime söylediğim ân pişman olmuştum fakat onu kendimden uzak tutmalıydım.

Bu cümlelerden sonra Kabir'in peşinden gelmeyeceğini adım gibi biliyordum. Dedim ya, onu tanıyorum diye.

Kural 25; Karga saygılı adamdır, sınırlarını her zaman korur.

Günce'nin kahkahasını duydum. Kahkahasıyla beraber, "Baya sert." demesini de.

Öldürüldüğüm sokağı geçmek zorunda kalmıştım, sokağa sadece göz ucuyla bakabildim çünkü Kabir tam arkamda duruyor ve sırtıma gözlerini dikiyordu.

Ölüm kadar karanlık gözleriyle tekrardan beni öldürüyordu.

Kabir ve Günce'nin oradan gitmesi için sokaktan biraz daha uzakta beklemeye başladım. Titreyen elim kalbimin üzerindeydi, ritimleri hâlâ düzene girmemiş ve yerinden çıkmak için çarpıyordu.

Kalbim ile savaş hâlindeyken, bir şey bacaklarıma değdiğinde irkildim.

Gözlerimi yere doğru indirdiğimde ise küçük bir kız çocuğunun bacağıma sarıldığını gördüm, yeni yeni hissetmeye başladığım bacağıma bir kız çocuğu sıkıca sarılıyordu.

KABİR İZİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin