⚰️ 11.03.2023 ⚰️
Yıldızları parlatmayı ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayalım. 💙
Güncel Gürsel Artıktay - Uzak Yol
Keyifli Okumalar!
⚰️
8. ACI, TATLI, EKŞİ.
Gerçekleşmesini istediğimiz ne varsa, vazgeçtiğimiz an bizim oluyordu.
Sevilmek istiyorduk.
Bunun için gerekli olan tek şey ise ölmekti. Yaşamaktan vazgeçtiğimiz ânda seviliyorduk. Ama toprağın altındayken sevilmenin önemi kalıyor muydu?
Ona âşık olduğumu fark ettiğimde, onun da bana âşık olmasını istemiş ve bunu binlerce kez kalbimden geçirmiştim. Hem de imkânsız olduğunu bile bile, bir erkek bedenindeyken.
Altı ayın sonunda bana yeni bir hayat verdiğinde; benim geçmişimden, gerçek dünyamdan kopardığında, aşkımdan vazgeçmiştim. Ona deli divane âşık olmama rağmen.
İşte o zaman, işte tam ondan vazgeçtiğim ânda; bana adımlar atmaya başlamıştı ve o adımlar yavaş bir tempoda değil de koşar adımlardı.
Beni kaçıncı öpüşüydü bu? Bir aşık, kaç kere doğar ve kaç kere ölürdü? Yanlış. Öldürülürdü.
Gözlerimi araladığımda sert bir zeminde yatıyordum, zeminden dolayı sırtım acıyordu ve üşüyordum. Kabir'in parmakları göğsümün ortasındaydı, acıyan o yerde. Islak saçlarından, çıplak bedenime dökülen su damlaları değil de kar taneleriydi. Tüm bedenim zangır zangır titriyor, kanım aşırı yüksek bir hızla damarlarımda turluyordu.
Kargalar etrafımızda çığlık çığlığa bağırırken benim Karga'm sessizdi.
Simsiyah kesilen gözleri normale dönmüştü, ıslak saç tutamları alnına düşerken bakışları endişeyle yüzümdeydi. Sıcak avcu ise soğuk yanağımın hemen üstündeyken dudakları hareket ediyordu. Ama ne dediğini anlayamıyordum. Bilincimin kaydığında gözlerim kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABİR İZİ
Fantasi"Bana âşıksın." dedi kıkırdayarak. "Ölüm olsan bile sadece beni öldürebilirsin, ben de seni. İkimiz birbirimizi." Yarım bir nefes verdim. "Âşığım demedim Artemis." "Âşıksın, âşık..." tırnaklarını ensemde gezdirdi, kızıl saçları burnuma değiyor ve yü...