⚰️ 04.02.2023 ⚰️
Merhaba!
Okunma sayımız, okuyanımız gittikçe artıyor... ilginiz için çok teşekkür ediyorum.
Fakat okunma arttıkça yorum sayısı artmıyor. Yani okuyoruz ve beğeniyoruz, biliyorum. Ama yorum yok.
Sanki yazdığım o paragraflar boşa gitmiş gibi hissediyorum...
Gidip bir önceki bölüme bakın, 10 bin kelimelik bölümün içerisinde son paragraf hariç tek bir yorum yok.
Bu durum doğal olarak heves kırıyor. Bu yüzden son çare olarak sınır belirlemeye karar verdim. Sınır geçilince bölümü atacağım. Ve lütfen yorumlarımız satır aralarına gelsin. 💅🏼
⭐️ SINIR ⭐️
250 YORUM - 150 OYLana Del Rey -Yosemite
6. ÖP YA DA ÖLDÜR
Caddeye dağılan güven parçaları tenime batmaya başladı.
İnsanlar ve bizler, ezelden beri hep birilerinin peşlerinden koşardık. Onlara kendimizi inandırmak ve sevdirmek için çabalardık. Buna alışmıştık.
Hiç kimse kendini sevemiyordu bu yüzden başkalarının kendilerini sevmesini istiyordu.
Fakat sevilmeyecektik.
Ne annemiz ne babamız ne de yabancılar bizi sevmeyecekti.
Bu dünyanın bir kanunuydu, bu kanıyı kabullenenler kabuklarına çekilerek çevresindekilerden uzaklaşıyordu, yalnızlaşıyordu. Bu durumun farkında olmayanlar ise öylece yaşayarak ölümü bekliyordu.
Şanslılar hariç, biz hariç.
Her ikizin ruhunun bölüştüğünü düşünüyordum. Adrian ile ayrı bedenlerdeydik fakat ruhlarımız birdi.
Çift beden, tek ruh.
Yağmur bardaktan boşalırcasına yağarken karşımdaki ruhumu bölüştüğüm adam, turuncu gözlerinden yağmurla eşdeğerdeki yaşları akıtıyordu.
Ben ona hiçbir şeyi ispatlamak, anlatmak veya inandırmak zorunda değildim. Çünkü o bendi.
Beni özlemişti, gözlerinde görüyordum; akan yaşlarından.
Aramızdaki birkaç metreyi o kadar hızlı koştum ki bir maratonda olsaydık birinci olan ben olurdum.
Tüm gözler bu maratonu izledi çünkü dakikalar önce Karga namını ayaklarımın altında ezip, o yarışta da birinci ben olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABİR İZİ
Fantastik"Bana âşıksın." dedi kıkırdayarak. "Ölüm olsan bile sadece beni öldürebilirsin, ben de seni. İkimiz birbirimizi." Yarım bir nefes verdim. "Âşığım demedim Artemis." "Âşıksın, âşık..." tırnaklarını ensemde gezdirdi, kızıl saçları burnuma değiyor ve yü...