"tedavi olmaya karar verdim." felix'in söylediği şeyle chan'ın kaşları havaya kalkmıştı. okuldaydılar ve öğle arasında chan sevgilisinin sınıfına onunla sohbet etmeye gelmişti. kendilerinde olan garip bakışlar ikilinin umurlarında dahi değildi.
"emin misin?"
"eskiden kulaklarımı dünyaya kapatmak için nedenlerim vardı ama artık yok, chan. sen varsın. seni duyabilmek istiyorum, arkadaşlarımı duyabilmek istiyorum." chan ellerini sevgilisinin yanaklarına çıkarıp okşadı ve konuşmak için geri indirdi.
"sen nasıl istiyorsan öyle yapalım güzelim ama seni her halinle sevdiğimi biliyorsun değil mi? kendini asla eksik görmeni istemiyorum. benim için her halinle muhteşemsin." felix dolan gözleriyle hemen yanında oturan sevgilisinin boynuna doladı kollarını. "se-sen-sen-seni çok seviyorum."
duymayacağının bilincinde olarak kulağına "ben de seni seviyorum." diyerek fısıldadı ve aynı yere küçük bir öpücük bıraktı, chan.
"arkadaşlar okuldayız lütfen hareketlerimize dikkat edelim."
chan, seungmin'in sesiyle gözlerini devirip felix'ten ayrıldı ve masanın üstünde bulunan -jisung'un- silgisini hemen kapının kenarında kendisiyle uğraşan arkadaşına fırlattı. "sen en son sınıfta hyunjin'e sakso çekmiyor muydun pezevenk."
"valla chancım hiç o kadar ileriye gitmedik ama bir gün denemeyi çok isterim." diyerek sınıfın içine kahkaha bıraktı seungmin. "neyse ben minik tilkim için gelmiştim ama yokmuş burda, felix'e onu sevdiğimi söyle." diyerek el salladı ve kapıdan dışarıya çıktı.
"ne dedi?"
"ben malım dedi aşkım, boşver sen onu."
felix chan'a gülüp kendisini sevgilisinden tamamen uzaklaştırdı."hadi sınıfına git artık, zil çalacak birazdan."
chan her zamanki gibi dudaklarını büzdü. "gitmek istemiyorum." felix gülerek chan'ın yanaklarından birini parmaklarıyla sıkıştırdı. "be-bek gi-gi-bi-si-sin."
"sadece senin için."
felix sevgilisinin yanağına öpücük bırakıp tekrar geri çekildi. "hadi git artık, koca bebeğim benim."
"iğrençler." hemen iki sıra arkalarından gelen fısıltı gibi sesle chan bakışlarını taemin ve sevgilisi mina'ya çevirdi. ikili konuşmalarının chan tarafından duyulmasıyla oldukları yere sinmişlerdi.
felix arka sırasında adlarını dahi bilmediği sınıf arkadaşlarına çatık kaşlarla bakan sevgilisiyle, koluna dokunarak tekrar bütün ilgiyi kendisine vermesini sağladı."bir şey mi oldu?" chan kendisini toparlayıp tekrar gülümsedi.
"hayır güzelim, bir şey yok." demesiyle zil çalarken, ayaklandı. "e gideyim ben madem." diyerek sevgilisinin alnına öpücük bırakarak geri çekildi. "dikkat et kendine, çıkışta görüşürüz."
"görüşürüz."
***
eunbi & chan
chan:
annişşş
seninle bir şey konuşmak istiyorum da
müsait misin
eunbi:
oğluşummm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
street | chanlix
Fanfictionkekeme ve işitme kaybı olan felix'in jisung'dan başka arkadaşı yoktur ve okulda sık sık zorbalığa uğrar. chan bir akşam evine kestirme yoldan gitmek için ara sokakları kullandığında çöp konteynerinin kenarında felix'i kötü bir halde bulur.