Bölüm 5

2.7K 332 364
                                    

Han Jisung mu? Nerden biliyor bu benim ismimi?

Lee.bilmek:Han Jisung!

Khan.j:Nereden biliyorsun
sen ismimi?

Lee.bilmek:Aynı evde kaldığımız için biliyor olabilir mi acaba?

Khan.j:Aynı evdemi kalıyoruz?

Lee.bilmek:Evet.

Khan.j:Kimsin sen ya?

Lee.bilmek:Sence?

Khan.j:Niye ben tahmin
ediyorum?

Khan.j:Söyle işte düzgünce.

Lee.bilmek:Tamam kapıyı aç.

Khan.j:Kapı mı?

Khan.j:Kapıda mısın?

Lee.bilmek:Açacak mısın yoksa
ben mi açayım?

Khan.j:Açıyorum

Telefonu yatağın üstüne atıp kapıya doğru yürüdüm. Evden biri? Eğer bu evden biri Hyunjin çıkarsa gerçekten arkadaş diye acımaz döverim. Bir yıldır konuştuğum kişinin Hyunjin çıkmasını istemiyorum çünkü.

Ellerim titriyordu. Ellerim neden titriyordu? Alt tarafı bir yıldır ismini bile bilmediğim kişinin kim olduğunu öğrenecektim.

Heyecanımı bastırıp kapıyı açtım. Ne! Bir yıldır konuştuğum kimliksiz kişi Minho muydu? Ben Minho'ya şaşkın şaşkın bakarken Minho bana aniden sarılmıştı. Sarılmasına karşılık vermemiştim çünkü hâlâ inanamıyordum. Ani bir aydınlanma yaşayarak Minho'yu kendimden uzaklaştırdım.

Jisung:Neden ismini söylemedin pic!
Minho:Ciddi misin?
Jisung:Evet.
Minho:Tamam söyleyeceğim ama kapının önünde olmaz. Beni odana almayacak mısın?

Başımı tamam anlamında sallayıp içeriyi işaret ettim. Hemen içeriye geçip yatağa oturdu. Ben de oda ki koltuğa oturdum.

Jisung:Evet?
Minho:Kimliğimi gizlemem lazımdı.
Jisung:Neden?
Minho:Babam ünlü bir iş adamı.
Jisung:Eee yani?
Minho:Eğer önüme gelene kimliğimi söyleseydim sence de bu tehlikeli olmaz mıydı?
Jisung:Senin isminden ne gibi bir şey çıkarabilirler ki?
Minho:Ne çıkarmazlar ki?
Jisung:Bir yıldır konuşuyorduk ve bana artık güveniyor olman lazımdı Minho. Yani ben öyleydim. Sana çoğu şeyi anlattım.
Minho:Herkese çok çabuk güveniyorsun.
Jisung:Bir yıl oldu Minho! Bir yıl!
Minho:E yani?
Jisung:Boşver.
Minho:Niye şimdi bana sırf ismimi söylemedim diye trip atıyorsun?
Jisung:Trip atmıyorum.

Yataktan kalkıp yanıma geldi.

Minho:Atıyorsun Jisung bunu inkar etme!

Ani bir sinirle ayağa kalktım ve Minho'nun bana fazla yakın olduğunu o sırada fark ettim.

Jisung:Gereksiz yere trip atmam ben!

Sunset Pain {Minsung}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin