Bölüm 11

1.7K 222 156
                                    

Otel odasına gelmiş ve yatakta boş boş yatmaya başlamıştım. Ne yapacağımı nereye gideceğimi bilmiyordum ama o eve asla dönmeyi düşünmüyordum.

Fazla param yoktu ama bu küçük otel odası beni bir süre idare ederdi, etmesi lazımdı.

Gözlerim yavaş yavaş ağırlaşmıştı ve kendimi uykunun ellerine teslim etmeye başlamıştım ama aklım hâlâ Hyunjindeydi. Acaba ne yapıyordu? İyi miydi? Ben gittikten sonra Minho ona bir şey yapmış mıydı acaba?

Daha fazla dayamayıp kendimi uykunun ellerine teslim ettim.

Sabah

Gözlerimi eskisi gibi alarmın çalması ile açmıştım. Hyunjin'i o evde bırakmıştım ve bu kendimi fazla kötü hissetmeme neden oluyordu.

İstemeyerek yataktan kalkıp banyoya girdim. Sıcak bir duş belki daha iyi hissettirebilirdi.

Minho ile dün yaşadıklarımız aklımdan çıkmıyordu. Özellikle söyledikleri...

"Eğer onu unutmasaydım sana tutulur muydum benim küçük ve korkak sincabım? "

Sanırım delirmek üzereydim. Ona kendimi kaptıramazdım ama bu sözleri aklımda yankılanıyordu. Lee Minho benim aklımla oynuyordu.

Bu düşüncelerimden sıyrılıp hazırlanmaya başladım. Fazla oyalandığım için az vaktim kalmıştı.

Hemen üzerime bir şeyler giyip otelden ayrıldım.

Lee.bilmek

Seni kırdıysam özür dilerim.
(03.20)

Özür dilerim mi? Ciddi mi bu çocuk? O kadar şey söyledikten sonra sadece özür mü diliyor yani? Yine sinirimi bozumuştu bu çocuk. Mesaja görüldü atıp durağa doğru yürümeye başladım.

Otobüs sandığımdan hızlı gelmişti ve hemen yer bulmuştum.

Yaklaşık 15 dakika sonra iş yerine gelmiştim. Hızlı adımlarla içeri doğru girdim. İçeri girer girmez Felix yanıma gelmişti.

Felix:Günaydın Jisung!
Jisung:Günaydın.
Felix:Dün niye gelmedin? İyi misin?
Jisung:İyiyim merak ettme.
Felix:Hayır iyi falan değilsin. Anlat hadi ne oldu?

Olumlu anlamda kafamı salladım ve anlatmaya başladım.

Jisung:Hyunjin'i orada bıraktığım için hiç rahat değilim.
Felix:Merak etme iyiymiş.
Jisung:Sen nereden biliyorsun bunu Felix?
Felix:Hyunjin ile sabah konuştum çünkü.
Jisung:Hyunjin ile fazla yakınsınız sanki?
Felix:Hyunjin sana söylemedi mi?
Jisung:Ne söylemesi lazımdı?
Felix:Hyunjin ile sevgiliyiz biz.

Duyduğum şey ile Felix'in yüzüne boş boş bakmaya başlamıştım. Hyunjin neden bunu bana söylememişti? Ne yani bunu bile söyleme gereği duymamış mıydı bana?

Felix:Jisung?
Jisung:Efendim?
Felix:Fazla şaşırdın sanki sen buna?
Jisung:Sevgili olmanıza şaşırmadım bana söylemediğinize şaşırdım.
Felix:Hyunjin bana söyleyeceğini söyledi ama unutmuştur belki.

Kafamı sadece sallamakla yetindim. Hyunjin'in bunu unutmayacağını ikimizde çok iyi biliyorduk aslında ama çok üstüne gitmemeyi tercih ettim.

Sunset Pain {Minsung}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin